Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
30. maj 2000 - 23:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logic.... lydkort ??

Jeg har lige fået programmet Logic. Det er HD recording program. Jeg kan ikke få programmet til at bruge mit lydkort. Lykortet er et SB pci 128. (jeg ved godt at jeg skal have fat i et andet men det er hvad jeg har lige nu)

Har du nogen erfaring med Logic og kan du hjælpe mig så er der 100 point til dig.

Jeg har prøvet ern masse muligheder men intet har virket indtil nu. Jeg har geninstalleret lydkortet, downloaded den driver Logic-firmaet anbefaler til SB-lydkort, jeg har opgraderet programmet og meget mere.

HJÆLP MIG !!!!!
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 16:19 #1
Jeg har haft det samme problem.
Det eneste dukangøre er at fået nyt lydkort:-( desvære
det var min eneste løsning
Avatar billede harboe Nybegynder
03. september 2000 - 23:31 #2
få dig et original-program. drop kopier!!!!
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
03. september 2000 - 23:33 #3
har fået originalen nu ......
Avatar billede harboe Nybegynder
03. september 2000 - 23:34 #4
det er jo sådan det skal være