Avatar billede tgl Nybegynder
14. juni 1999 - 22:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DHTML i stedet for HTML

Hvis man ønsker at lave en hjemmeside i DHTML kan dette så bare lade sig gøre? Kan den server man har nu med sine HTML-sider uden videre acceptere dette eller skal der mere til?
Avatar billede thoeger Nybegynder
14. juni 1999 - 22:03 #1
Det kan det godt!!! SÅ vidt jeg ved ellers er der vel nogle der brokker sig!
Avatar billede tomstegmann Nybegynder
14. juni 1999 - 22:21 #2
Der kræves ingen specielle "forudsætninger" af den server, på hvilken dine DHTML-sider skal ligge...
"Nøglen" til at kunne læse DHTML-sider ligger i browseren funktionalitet.
Såfremt de personer, der browser dine sider igennem, anvender IE4.0, NS4.0 eller derover (mener jeg :), kan de få fornøjelse af dynamiken på siderne.
Avatar billede helle_fred Nybegynder
15. juni 1999 - 08:31 #3
DHTML er de faciliteter, der ligger i både IE og Netscape 4 og over for at lave lag, der kan bevæges og skjules/vises på websiderne. Det kræver, som tomstegmann siger ingen andre forudsætninger end at brugeren har en sådan browser.

Du kan se eksempler på DHTMl på
hjem.get2net.dk/web/dhtml/menu.html

Helle
Avatar billede tgl Nybegynder
16. juni 1999 - 20:55 #4
Tak for svarerne. Det løste en del for mig.

TGL