Avatar billede cholm Nybegynder
05. marts 2002 - 14:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billigt digitalt kamera

Jeg søger et billigt digitalt kamera til en gave. Pris ca. kr. 1500,00. Opløsning omkring 1 mega pixel. Se evt. spm. http://www.eksperten.dk/spm/177932

Et ufravigeligt krav er muligheden for at udlæse/gemme billederne ukomprimeret i TIF, og ikke kun i JPG.

/cholm
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
05. marts 2002 - 14:51 #1
nyt?
Avatar billede cholm Nybegynder
05. marts 2002 - 14:52 #2
Ja, det skal være nyt.

/cholm
Avatar billede chr_so Nybegynder
05. marts 2002 - 15:57 #3
HP laver kameraer i denne prisklasse. Men kun til web p.g.a. oplæsningen. Teledanmarkbutikkerne har dem.
Avatar billede nonick Nybegynder
05. marts 2002 - 15:58 #4
Du får IKKE et ret godt kamera til den pris, men hvorfor prøver du ikke www.edbpriser.dk
Avatar billede cholm Nybegynder
06. marts 2002 - 13:22 #5
Jeg har været inde på www.edbpriser.dk, men da fleste af dem kun kan lave komprimerede billeder, var mit håb, at én eller anden lige kendte til et billigt kamera der kunne lave ukomprimerede billeder.

Jeg købte selv et Epson for nogle år siden, der kunne dette, men det laves ikke mere, og den nye version er væsentligt dyrere.

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
08. marts 2002 - 13:37 #6
Lukker.