Avatar billede cblayout Nybegynder
05. marts 2002 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cableater.dk er til salg

Internationalt top-ratet mærkevare e-buissenes domæne er til salg. Den tilhørende webshop er i fuld drift og med rimelig omsætning og stor goodwill. Websitet og shop har kørt i 2 år og er særdeles velpromoveret. Forretningen sælges med leverandøraftaler til stor kæde-forretning og tilhørende permission marketing system.
Kontakt os på tlf. 48286087 for nærmere oplysninger.
www.cableater.dk www.cblayout.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
05. marts 2002 - 14:15 #1
Prøv også at sætte den til salg på QXL, jeg kender en der har haft succes med at sælge en e-handel der inde :) Han opgav også relevante nøgletal.

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede rdc Nybegynder
10. april 2002 - 17:47 #2
Prøv på at sætte det på QXL.dk som startfirma siger, men i kunne også sætte det på den blå avis!
Avatar billede steenj Nybegynder
14. oktober 2002 - 21:29 #3
Hej,
Hvis tilbuddet stadigt er aktuelt må I gerne sende en mail til webomatik@yahoo.com
Avatar billede cblayout Nybegynder
17. januar 2003 - 13:49 #4
Hej steenj
Jeg kan ikke huske, om det var dig der boede i Frankrig og jeg korrosponderede med ang. Cableater. Årsagen til min mail er en mail fra Eksperten.dk.

Hilsen

Claus