Avatar billede jonas_h Nybegynder
04. marts 2002 - 21:25 Der er 6 kommentarer

Navn til domæne?!?

Hej!
Jeg ved ikke om det er den rette kategori at spørge i, men jeg har en side, www.click-it.subnet.dk , og har besluttet at købe eget domæne. Men hvad kan det hedde?!?
www.click-it.dk er optaget!
Jeg har overvejet noget som: www.ciw.dk eller www.clickitwebdesigns.dk , www.click-it-webdesigns.dk osv. Har I nogle gode forslag?

På forhånd tak :o)

Jonas Hansen
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. marts 2002 - 21:28 #1
kiddieporn.dk og dummeslag.dk er stadig ledig
Avatar billede jonas_h Nybegynder
04. marts 2002 - 21:51 #2
Det var da også vildt sjovt...!
Avatar billede binman Nybegynder
04. marts 2002 - 22:05 #3
visto.dk din hjemmeside sucks lær da for fanden at bruge flash ordenligt fremfor det pis du har klisteret samme.
Avatar billede hono Nybegynder
04. marts 2002 - 22:11 #4
hmm, det skal jo nok ikke være for langt, men samtidigt helt eller delvist indeholde navnet. ci-webdesigns.dk ciweb.dk clickweb.dk eller noget i den dur. Ellers synes jeg måske mest om ciw.dk

Hono
Avatar billede jonas_h Nybegynder
04. marts 2002 - 22:16 #5
clickweb.dk synes jeg er godt.
Hvad synes I bedst om: www.ciw.dk eller www.clickweb.dk ???
Avatar billede grinderslev Praktikant
05. marts 2002 - 00:42 #6
Skal det være en .dk adresse????