Avatar billede mxs Nybegynder
04. marts 2002 - 21:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er det godt???

jeg er ved at arbejde med ASP, SQL og Java. Derfor arbejder jeg også med databaser, og jeg er samtidig ved at lave min hjemmeside.

Det jeg vil spørge om er om det er godt at gemme sin tekster, som skal stå på sin hjemmeside, i en database også derefter hente dem ned på sin hjemmeside. Er det godt eller kan i give et andet råd?

Jeg har hørt om hjemmesider der kører over databaser, men jeg har ikke kunne hitte ud hvordan de gør det??? Er det nogenlunde det samme som det jeg prøver på??? Eller er jeg helt ud og vende i den fejle ende???

Hvis i vil gå lidt i detaljer så ville det være godt.

På forhånd tak. |MxS|
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2002 - 21:12 #1
Du er på rette vej.
På min hjemmeside http://WebKurs.dk
Kører meget af indholdet gennem en database.
Mine godbidder(mini-artikler) er lagret i en database som du beskriver det.
Avatar billede binman Nybegynder
04. marts 2002 - 21:12 #2
Det behøves ikke at ligge i en database, medmindre at hotellet hvor din hjemmeside skal ligge ikke er ret stort