Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 20:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Meta Tags igen

Hej....

Når man laver META tags tager det normalt et stykke tid før søgemaskinen finder dem ikke?

Vil det så sige at, hver gang jeg ændre min Index-side, skal søgemaskinen starte forfra?

Jeg opdaterer nemlig min side for vildt, fordi jeg synes den er pisse grim altid.
Avatar billede orbiz Nybegynder
04. marts 2002 - 20:52 #1
Du får svar på alle dine spørgsmål på www.metamaten.dk
//orbiz
Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 21:03 #2
jeg fik godt nok ikke svar på det spm, så jeg var nok for hurtig på acceptér knappen :(
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2002 - 14:28 #3
Som svar på dit spørgsmål. Ja og nej. Det kommer an på dine relevante søgeord og for nogle søgemaskiner også for sidernes udseende.

Når en søgemaskine indexisere din side registreres de søgeord, der er relevante for denne side. Det betyder at hvis du ændre indhold af siden, tilføjer eller fjerner relevante ord, skal siden reindexiseres før disse ord er gældende. Drejer ændringerne sig om ren kosmetik er en reindexisering ikke så væsentlig.
For google er det vigtigt at vide at google arbejder med en cached version af dine sider, det betyder at google skal forbi din side før ændringer registreres, også kosmetiske ændringer.
For de fleste søgemaskiner gælder at du ikke må submitte for tit. Google bør du slet ikke submitte til. Gør det at du holder styr på hvilke maskiner du har submittet til, og hvornår det er gjort. For maskiner som altavista, bør du submitte enkeltsider

Spørg hvis du vil vide mere og husk at metatags ikke har den store betydning i dag

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk