Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:32 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

flere point til jpk

her :)
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 13:36 #1
ref!!!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:36 #2
ref?
Avatar billede jpk Nybegynder
04. marts 2002 - 13:36 #3
Tak, jeg poster lige et link til det andet spørgsmål så:

http://www.eksperten.dk/spm/179884
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:37 #4
WOW... glem det... der er en GRUND til man max kan give 200 point... man MÅ IKKE give 300 point i et spørgsmål!
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 13:39 #5
nanoq > melder du?
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:39 #6
:)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:40 #7
Jeg anmelder til admin..
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
04. marts 2002 - 13:40 #8
campkillyourself>>> tror ikke de mener det for sjov
MC
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:40 #9
hva mener du?
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 13:40 #10
sladrehank! *LOL*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
04. marts 2002 - 13:41 #11
Kommentar fra campkillyourself
04/03-2002 13:39:45    :)
*Det her*
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 13:41 #12
takker
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:42 #13
anmeldt...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
04. marts 2002 - 13:42 #14
Pornholmer>>> der er jo en grund til at Admin har sat en grænse på 200 point det skal overholdes og bliver det ikke det bliver man meldt, rules of the game

MC
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:42 #15
anmeldt for hvad?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
04. marts 2002 - 13:43 #16
4 inlæg
Avatar billede jpk Nybegynder
04. marts 2002 - 13:45 #17
Okay, helt i orden, men jeg har da været her på Eksperten et godt stykke tid og har da aldrig læst disse regler nogle steder?
(Ikke at jeg har ledt efter noget regelsæt...)
Har i et link, så man kan se hvad der ellers gælder?
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:48 #18
Jeg kan da vel ik blive meldt bare fordi jeg gav ham 100 point?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:50 #19
det ER tilladt at tænke lidt selv... hvorfor tror i der er sat et loft på 200 point? - fordi man så bare skal splitte spørgsmål op? - nej vel...
Avatar billede jakob_lk Nybegynder
04. marts 2002 - 13:50 #20
Nope...........
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:51 #21
campkillyourself, jo... du giver jo 300 point for et spørgsmål. selvom der er loft på 200... Dvs. MAX. 200 point for et svar..
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:52 #22
aarhj så er det vist heller ik værer...
man skulle tro jeg havde dræbt nogen!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:54 #23
Igen... tror du det er for sjov man indførte et loft på max. 200 point?
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:56 #24
nej men jeg havde da ik læst det var forbudt!
jeg troede da det var fint nok bare jeg lavede nyt indlæg...
jeg har da også set et andet indlæg hvor en person gjorde det samme!
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 13:58 #25
Angiv hvor mange point du vil give til den/dem som kommer med svar på dit spørgsmål. Du kan højst give 200 point.
Hvis 200 point ikke er nok anbefales Sharksforum.com
Avatar billede jpk Nybegynder
04. marts 2002 - 13:59 #26
Det er da helt forfærdentligt det her!
Kan admin ikke bare slette spørgsmålet sammen med de 100 points?
Så kan vi måske alle sammen sove roligt i nat...
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 13:59 #27
ja men der står jo stadig intet om at det er forbudt ?!
der står jo bare at man højest kan gi 200 point per indlæg...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 13:59 #28
Der er en regel der hedder man ikke må oprette samme spørgsmål 2 gange... denne kan fint bruges i denne sammenhænge...

well... Jeg gider egentlig ikke diskutere det. Anmeldelsen ligger til Admin. Så må han jo vurdere hvad der skal gøres...
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 14:02 #29
der er ikke noget spørgsmål i det her indlæg (faktisk)...
Avatar billede campkillyourself Nybegynder
04. marts 2002 - 14:03 #30
jeg kan simpelthen ik forstå hvorfor folk farer sådan op for ingenting
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 14:07 #31
Det gør vi fordi der langsomt er ved at gå anarki i Eksperten. Vi er nogle stykker der kæmper hårdt for at få den tilbage på rette spor igen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 14:08 #32
jpk, opretter du et nyt spørgsmål, hvor du giver de 100 tilbage til campkillyourself, sletter jeg gerne anmeldelsen.
Avatar billede jpk Nybegynder
04. marts 2002 - 14:15 #33
Meget gerne, hvis det kan stille jer tilfredse...

Jeg vil dog stadig gerne se et regelsæt, hvis der findes et sådant. Efterhånden er jeg ret nysgerrig efter hvad det ellers omfatter.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. marts 2002 - 14:23 #34
Well... de er desværre ikke helt opdaterede... point er feks. ikke nævnt, da det er en meget ny tilføjelse... Men det bedste der eksistere pt. er www.eksperten.dk/regler
Avatar billede jpk Nybegynder
04. marts 2002 - 14:27 #35
Tja, der kan man bare se...

Nå, men jeg har oprettet et spørgsmål til 100 point, så vis campkillyourself vil svare på dette kan han få sine point tilbage og hele denne farce kan komme ud af verden!
Avatar billede cybermike Nybegynder
29. april 2002 - 11:51 #36
nanoq: Det er måske ment i god tro, men i retter ikke noget som helst op med jeres brok. I ødelægger eksperten fuldstændig. Jeg kender mange der er skredet fordi de aldrig får svar på deres spørgsmål.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. april 2002 - 11:53 #37
cybermike, regler er til for at blive overholdt... Vil man ikke acceptere de regler der er... well... så har jeg ikke noget personligt problem med at man forlader Eksperten.

Længere er den ikke...
Avatar billede cybermike Nybegynder
29. april 2002 - 14:22 #38
Det har ikke en skid med det at gøre. Det har noget at gøre med at når man stiller et spørgsmål, så kommer der de første 10 kommentarer om hvordan man burde have gjort og hvad ved jeg. Dem der stor snyder ja, luk deres konto med det samme.

Men det andet stempler eksperten som en flok paragraf ryttere, jeg kender mange mennesker som holder sig væk herfra ikke fordi de ikke kan overholde reglerne her men fordi folk er så uprofessionelle som de er.

Misforstå den kommentar ligesom du misforstod den første, eller tænk over det og forbliv ligeså naiv som hidtil.

  Mike
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. april 2002 - 14:39 #39
Lad være med at kalde mig naiv... det ville vist være en fejlvurdering.

Eksperten har længe været på vej ned ad bakke. Jeg har selv været tæt på at opgive den som et seriøst tilbud til vidensudveksling. På det sidste er kurven dog vendt til det positive. Eksperten har endnu ikke nået det niveau jeg ønsker... men den nærmer sig. Dette mener jeg til en meget stor del vi kan takke den strammere linie for.