Avatar billede muffet Nybegynder
02. marts 2002 - 21:27 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Ser det godt ud?

Vil I vurdere min hjemmeside?? http://www.nebsager.com
Jeg ved godt det ikke er så godt i Netscape... hvis I kan se hvad der skal laves om, for at den virker i Netscape, så må I gerne fortælle det...

På forhånd tak!
Avatar billede inf2005 Nybegynder
02. marts 2002 - 21:32 #1
Kunne have været bedre!!
Avatar billede muffet Nybegynder
02. marts 2002 - 21:32 #2
Det fik jeg meget ud af!!! Tak for det...
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 21:35 #3
Du skal finde nogle farver der komplimeterer hinanden bedre. Den blå menu er _alt_ for blå.

Den der alien i venstre side er ikke ret fed.

Måske du kunne lave lidt mere design? Tilbage er der jo kun 2 tabeller med lidt indhold...

Brugervenlig er den dog, hvis man ser bort fra at links ikke ligner links.
Avatar billede hasmi Nybegynder
02. marts 2002 - 21:37 #4
Jeg kan godt lide du blå farver, men jeg synes menufeltet er for mørk i forhold til skriftfarven, som dermed står lidt uklar.
Avatar billede ckh Nybegynder
02. marts 2002 - 21:42 #5
Din "lille hvide mand" står ikke ved siden af venstre table, men ovenpå den i NS 6.0.

Ved ikke om det er noget problem, men det er forskellen mellem NS 6 og IE 6 på din start side. Ellers ser det da ud til at funke fint.....
Avatar billede muffet Nybegynder
02. marts 2002 - 21:54 #6
Det var hvad jeg ville vide, Tak!
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 22:11 #7
Selv tak :)