Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 22:45 Der er 11 kommentarer

Bytte 88*31 bannere?

Hej jeg vil høre om der er nogen der vil bytte 88*31 bannere med mig, i kan læse mere på http://e-orbiz.tk/ under links!
Avatar billede lee Nybegynder
01. marts 2002 - 22:51 #1
Skal siden du vil bytte links med være om programerring ?
Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 22:53 #2
Næææææ det behøves den ikke!
Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 23:02 #3
Er der virkelig ingen der vil?
Avatar billede backside Nybegynder
01. marts 2002 - 23:21 #4
Jeg kan ikke komme ind på siden.
Måske derfor at ingen vil.
Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 23:29 #5
Prøv så igen med denne url!
http://www.friserverplads.dk/orbiz
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. marts 2002 - 00:12 #6
Ikke fordi jeg vil linke til din side.. Men du skal i hvertfalde lave dine link om så de linker på et andet target. Det er rådent ud at siderne åbner i et af dine frames..
Avatar billede fangel Nybegynder
02. marts 2002 - 09:26 #7
øhh, det kunne da godt tænkes, min side skal dog lige laves helt færdig. det er en side om Computer spil, og ligger lige nu på http://pyrogames.loopback.dk når jeg er færdig vil jeg nok købe domainet www.pyrogames.net, så vent et par månder, det kan være jeg sender en mail (hvis du vil lægge din Email)
Avatar billede orbiz Nybegynder
02. marts 2002 - 12:10 #8
Her er min mail!
jens@intercore.dk
Avatar billede backside Nybegynder
02. marts 2002 - 12:19 #9
"Skal jeg købe et domænet orbiz.dk?", skal den ikke lige rettes? ;)
Hvad skal dit banner linke til?
e-orbiz.tk virker jo ikke.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. marts 2002 - 13:30 #10
Jooo... Det ville nok være en idé at teste domænet før du laver en afstemning om det... Domænet orbiz.dk er allerede taget... ( http://www.cliche.dk/whois.asp?strDomain=orbiz&strTld=dk )

og det er også blevet meget bedre efter at du har fået linkene til at åbne i et nyt vindue..
Avatar billede orbiz Nybegynder
02. marts 2002 - 14:00 #11
Kan du ikke bare bruge den kode der er inde på links siden den virker fint og linker til www.friserverplads.dk/orbiz hvilket banner fra dig skal jeg putte på min side?