Avatar billede cloqq Nybegynder
01. marts 2002 - 19:19 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

ADSL MODEM

Kan jeg clocke et adsl modem??? Hvis der er en der har en ide til hvordan det kunne lade sig gøre, så vil jeg meget gerne høre den!!!!

På forhånd tak!

.-^ZeC4!n^-.[2k2]
Avatar billede cloqq Nybegynder
01. marts 2002 - 19:20 #1
Det er et teledanmark modem, altså siemens og det er 256k/bit forbindelse!

.-^ZeC4!n^-.[2k2]
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:21 #2
Hvad skulle formålet være med at clocke det?
Avatar billede cloqq Nybegynder
01. marts 2002 - 19:22 #3
At få det til at downloade hurtigere!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
01. marts 2002 - 19:23 #4
Nej du kan ikke clocke selve modemmet.
Avatar billede groggy Nybegynder
01. marts 2002 - 19:24 #5
Nope. Det kan man ikke. Du kan derimod optimere det. Meeen direkte overclocking er det nu ikke.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2002 - 19:24 #6
Det kan du ikke. Det er din internetudbyder, der bestemmer hastigheden. Det kan du ikke manipulere med.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:24 #7
Nej det kan du ikke det er centralen og den server du kobler op i mod der bestemmer din download hastighed. Hvis du vælger at skifte til en højere rate ved tdc, ændre de det i deres computer, du skal altså ikke have et nyt modem.
Avatar billede cloqq Nybegynder
01. marts 2002 - 19:27 #8
Well....Jeg mente heller ikke at overclocke...Men en af mine venner kendte en over nettet der kunne finde ud af at lave et eller andet piss ved hans modem!!!! Først downloadede den med 50 efter han havde pillet ved det kom den til at downloade med 350!
Avatar billede dmcn Praktikant
01. marts 2002 - 19:29 #9
... klart... :P
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:30 #10
Så snak med din vens ven, men jeg tror ikke på det. Det lyder som om at han har opdateret et Analog modem til et adsl modem.....
Avatar billede cloqq Nybegynder
01. marts 2002 - 19:31 #11
Det lader til at jeg ikke kan få et svar på spørgsmålet så derfor har jeg valgt at lukke!

/LUKKET!

.-^ZeC4!n^-.[2k2]
Avatar billede cloqq Nybegynder
01. marts 2002 - 19:32 #12
Min ven vil nok ikke fortælle mig hans hemlighed og desuden er han blevet taget i det og hans forbindelse er blevet LUKKET!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
01. marts 2002 - 19:33 #13
Det lyder utroligt. Jeg ville mene at det er umuligt med mindre at han har cracket tdc :o)
Du kan tweake din com men det har ikke noget med modemmet at gøre og alligevel du kan trimme din pc så den kører hurtigere.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
01. marts 2002 - 19:34 #14
Hva´ba tager du points selv ??? Vi har svaret på det du søgte.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:34 #15
Du har fået svar, det kan ikke lade sig gøre, det er der ikke mindre end 4 der har sagt til dig.

Hvis din ven ved det så spørg ham, men mit gæt er at du også tror på jule manden. Men det må du selv om man pisser bare ikke på folk på den måde som du lige gjorde. Man giver points til dem der svare, specielt når de svare rigtigt.

Nu går jeg ud og pudser min UFO, så kan du fortælle dine venner det.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:35 #16
clogg>> hvis din ven er blevet taget, så bliver du jo nok også taget, tror du ikke det er en undskyldning for at han ikke havde råd til det mere eller fordi hans mor og far lukkede for det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:37 #17
Vi burde faktisk melde dig for et dumt spørgsmål som du selv tager points for, selv om at du har fået korrekte svar.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
01. marts 2002 - 19:38 #18
Yep det er nemmerlig rigtigt.
Jeg kan ikke døje det type brugere.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:41 #19
hells bells>> prøv at kikke på hans andre spørgsmål, han lukker mange selv, og mange med svaret pik!!!! Måske han skal meldes.....
Avatar billede hells_bells Nybegynder
01. marts 2002 - 19:47 #20
Er anmeldt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 19:48 #21
ok.