Avatar billede tak Nybegynder
01. marts 2002 - 10:30 Der er 2 kommentarer

Konstatere konflikt mellem appointments i Outlook via VB

Når jeg vil oprette en appointment i Outlook via Visual Basic, hvordan finder jeg så ud af om den "konflikter" med en eksisterende appointment.
Jeg vil helst undgå at gennemløbe alle eksisterende appointments, for at sammenligne tiden.

Er det muligt i Visual Basic at spørge et appointmentItem om det "konflikter" med en anden appointment?

/Torben
Avatar billede skovborg Nybegynder
21. juli 2002 - 17:39 #1
Har du fundet en løsning ??? hvis ja så del den lige med mig for jeg har samme problem
Med venlig hilsen
Morten Skovborg
Avatar billede tak Nybegynder
22. juli 2002 - 08:48 #2
Desværre ikke! Men jeg håber da stadig på at der er en eller anden der kan hjælpe en dag.
/Torben