Avatar billede riishoj Nybegynder
28. februar 2002 - 14:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Subwebs

Hvordan uploader man et subweb med FP. Når jeg forsøger at uploade min site, som indeholder et subweb, bliver subwebbet ikke overført til serveren. Der er naturligvis FP ekstensions på min server.
Avatar billede johanna Nybegynder
28. februar 2002 - 14:56 #1
Jamen har du en index-side i forvejen?

Hvis du kender adressen hvilket jeg formoder du gør (altså på siden) kan du vel bare oploade siden sammen med resten af -webstedet- så kan du gå direkte ind på den f.eks. http://www.riishøj.dk/subweb.htm  eller hvad????
Avatar billede riishoj Nybegynder
28. februar 2002 - 15:00 #2
Nej, der er det jeg ikke kan. Mappen med subwebbet bliver ikke overført!
Avatar billede johanna Nybegynder
28. februar 2002 - 15:07 #3
Hmmm... må jeg se den... har du en URL? Og hvad hedder subweb-siden?
Avatar billede riishoj Nybegynder
28. februar 2002 - 15:25 #4
Avatar billede johanna Nybegynder
28. februar 2002 - 15:30 #5
jamen skal der ikke være et link til kunstforeningen? Hvis det ikke skal kunne ses, kan du jo lave et skjult link....
Avatar billede riishoj Nybegynder
28. februar 2002 - 18:23 #6
Det jeg forsøger at uploade er et subweb og ikke en subfolder. Jeg skal ikke bruge noget link til mappen. Den har sin egen indexfil
Avatar billede johanna Nybegynder
28. februar 2002 - 18:27 #7
Jeg er lige på vej ud af døren, men er tilbage om et par timer..

Nu har du ikke lavet 2 indexfiler i den samme mappe eller sådan noget vel?

vender tilbage, hvis du ikke har fået hjælp inden....
Avatar billede riishoj Nybegynder
28. februar 2002 - 19:42 #8
To indexfiler, nej
Avatar billede john Nybegynder
03. marts 2002 - 11:09 #9
Du placerer subwebbet i en mappe under "hovedwebbet".
Så skal du huske at afkrydse, at subwebs skal medtage når du uploader.
Dette virker fint for undertegnede:-)
Avatar billede riishoj Nybegynder
04. marts 2002 - 20:29 #10
Det er sådan jeg har gjort. Når jeg uploader får jeg følgende besked:

Serverfejl: The web server you are using does not support creating, renaming or deleting subwebs from the FrontPage client. You must ask your ISP og web server administrator to create, rename og delete your subweb.

Support på mit webhotel siger, at der er en uløst bug i FPSE, som kan gøre det umuligt at uplaode et subweb! Har talt med flere om dette, men de har aldrig hørt om problemet! Hvilken webserver bruger du?
Avatar billede john Nybegynder
04. marts 2002 - 21:50 #11
Jeg skal ikke gøre mig særlig klog på fp og servere. Men det lyder for mig som om, at det er på serverside problemet ligger.
Min erfaring med fp og subwebs er alene fra webhotel hos "www.scannet.dk", hvor der slet ikke har været problemer relateret til "subweb'ene".
/John
Avatar billede riishoj Nybegynder
05. maj 2002 - 09:57 #12
Har selv løst problemet. Det var en serverfejl. Tak for indsatsen.