Avatar billede nikolajhansen Nybegynder
27. februar 2002 - 17:11 Der er 2 kommentarer

OLE ?

Hvad gør Microsoft OLE og hvor kan man hente den nyeste version ?

NYT SPØRGSMÅL :

Hver gang jeg trykker på en knap på en internet side..en søgeknap eller lign. går der op til 20 sekunder før computeren reagerer ligeledes i Outlook fra jeg trykker på outlook ikonet til den åbner den går der også tyve sekunder.
Også når jeg vælger en linie eller trykker tab fx. når man skifter linie i oprettelse af en email eller sådan noget og trykker tab for næste felt, går der også 20 sekunder HELP ! Jeg har desværre ingen point at give af da jeg overhovedet ikke har fattet en PIND af det system med point SORRY ?? =( håber nogle gider at svare alligevel !
Avatar billede eaz Nybegynder
27. februar 2002 - 23:58 #1
Et modspørgsmål: 0 point?
Avatar billede jakeman Nybegynder
05. marts 2002 - 13:08 #2
Cheapass!!! :o)