Avatar billede gimdner Nybegynder
27. februar 2002 - 15:49 Der er 3 kommentarer

Fotoalbum i asp... kun point

Hejsa,

Jeg vil høre om der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig med et fotoalbum. Jeg skal kunne angive en mappe hvor billederne ligger i, og så skal de vises på siden som thumbnails i en tabel. Når man så klikker på et af billederne skal det komme frem i et vindue i whatever størrelse billedet nu har.

Håber der en som kan hjælpe
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:58 #1
Hvis du har photoshop, så kan du lav et web gallery selv. Du kan vælge mellem en række forskellige layouts. Det er godt nok ikke asp, men det er vel lige meget. File - Automate - Web Photo Gallery
Avatar billede gimdner Nybegynder
27. februar 2002 - 16:21 #2
når jeg skriver asp fotoalbum er det nok fordi jeg skal bruge et i asp, tror du ikke? :)
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
27. februar 2002 - 17:26 #3
der ligger en fin en her :

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=379

enkelt at finde ud af, og brugbar i udseende, men det kan du evt. selv ændre.

fedtmuledk