Avatar billede thorupklim Nybegynder
26. februar 2002 - 23:55 Der er 4 kommentarer

Hjælp.... Henvisning til rammer...

Hvis i ser siden www.thorup-klim.dk Kan i se at jeg har lidt problemer når man trykker på tasterne i det vandrette palen. Det burde jo være sådan at når man trykker på eks. erhverv så kom der både en ny side i venstre og højre ramme.....

På forhånd tak
Avatar billede johanna Nybegynder
27. februar 2002 - 00:41 #1
Jeg havde samme problem, men spurgte så www.dejligbjerg.dk og fik følgende svar:

Du skal vælge destinationsramme for de enkle link eller for hele menurammen.

Åbn din rammeside / index fil.
Hvis du vil vælge hvor hver enkelt link skal åbne skal du højreklikke på linket og vælge egenskaber for hyperlink. I dialogboksen som kommer frem klikker du på feltet destinationsramme og her vælger du hvilken ramme linket skal åbnes i.

Skal alle linkene åbne i samme ramme, kan du nøjes med at rette egenskaberne for menurammen. Åbn rammesiden / index filen. Højreklik et sted i menuen og vælg egenskaber for siden. Klik i feltet destinationsramme og vælg hvilken ramme linkene skal åbne. Dette vil så gælde for alle link som ikke har fået særlige egenskaber

Prøv det, måske det virker...
Avatar billede thorupklim Nybegynder
27. februar 2002 - 10:22 #2
Ja, det er rigtigt nok, men problemet er at jeg gerne vil have "hyperlinket" til at henvise til 2 rammer på samme tid.......
Avatar billede dejligbjerg Nybegynder
27. februar 2002 - 16:38 #3
Du er nød til at bruge et javascript for at åbne 2 rammer på samme tid. På http://activedeveloper.dk/locator.asp?guid=001000000215 finder du løsningen
Avatar billede thorupklim Nybegynder
27. februar 2002 - 18:58 #4
Ja, tak det ser ud til at være rigtigt, men jeg kan ik få det til at lykkes... Kan det tænkes at det er muligt at få dig til at lave et eksembel med min kilde og sende det til webmaster@thorup-klim.dk...?