Avatar billede vitaminen Nybegynder
26. februar 2002 - 15:48 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan?

Hej!

Er det muligt at brænde .Avi / .Mpeg filer så man kan se dem på sin DVD afspiller?

Jeg har ingen DVD brænder, men måske kunne det lade sig gøre at brænde det som SVCV så det kan ses på DVD'en.

Jeg skal ud og købe DVD afspiller, så hvis det kan lade sig gøre, køber jeg bare en DVD afspiller der understøtter f.eks SVCD...

\ Rune
Avatar billede danic Nybegynder
26. februar 2002 - 15:51 #1
Brænd dem som Video-CD, de fleste dvd-afspillere understøtter dette format.
Avatar billede trupfg Nybegynder
26. februar 2002 - 15:52 #2
Det kan sagtens lade sig gøre! Har du nero burning? Hvis du har, så skal du bare vælge "video-cd" og så brænde dine filer ud!
Det kræver bare at din DVD-afspiller understøtter VCD!
Avatar billede trupfg Nybegynder
26. februar 2002 - 15:52 #3
Det skulle ha' været et svar!
Avatar billede vitaminen Nybegynder
26. februar 2002 - 15:57 #4
Det lyder godt :)

Den DVD afspiller jeg har kig på, udnerstøtter disse filer:
DVD/VCD/SVCD/DVCD/CD/CD-R/CD-RW

Så det burde ikke være noget problem... :)

Jeg har Nero, er det lige til at gå til, altså at brænde i VCD? - bruger nemlig ikke Nero, men et andet prog. Så har ikke erfaring med det.

Ville være rart hvis der var en der kunne uddybe hvordan jeg gjorde i Nero :) ?

\ Rune
Avatar billede danic Nybegynder
26. februar 2002 - 16:01 #5
Det er meget enkelt man vælger bare video-cd istedet for data-cd.
Avatar billede trupfg Nybegynder
26. februar 2002 - 16:02 #6
Når du starter Nero, kommer der en wizard frem.. Der vælger du Video-cd, og så kan du browse i det vindue der er til højre, og trække dem over i vinduet til venste.. Og så er det bare med at gå i gang med at brænde..
Avatar billede trupfg Nybegynder
26. februar 2002 - 16:03 #7
Hvis du har nogle problemer med vcd'er så kan du evt. skrive til mig på icq: 100733987 , jeg har selv prøvet det der med vcd'er og de virker fint!!!
Avatar billede trupfg Nybegynder
26. februar 2002 - 16:05 #8
Hvis du er i tvivl om opsætningerne i Nero, så er det en god idé bare at lade dem være, for Nero har for det meste valgt de bedste instillinger for dig!
Avatar billede vitaminen Nybegynder
26. februar 2002 - 16:15 #9
1000 tak :)

\ Rune
Avatar billede trupfg Nybegynder
26. februar 2002 - 16:27 #10
Takker for point... Du skriver bare hvis der er problemer!!