Avatar billede youcom.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 15:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvem her en Celerom +700 Mhx cpu til salg i nordsjælland?

Hvis du har det, så send en mail til mail@tumc.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2002 - 15:35 #1
den kan da ikke koste meget fra ny??

www.edbpriser.dk
Avatar billede youcom.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 15:37 #2
6-700 koster den fra ny
Avatar billede gpa Nybegynder
26. februar 2002 - 17:18 #3
Prøv qxl.dk eller netaktion.dk eller dba.dk.

Held og lykke.
Avatar billede youcom.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 17:30 #4
jeg spurgte ikke HVOR jeg kunne købe den, men hos hvem.. en person der har en til salt, og et svar som qxl.dk og ligender er IKKE det jeg søger
Avatar billede gpa Nybegynder
27. februar 2002 - 00:00 #5
Dette forum er for dem der søger hjælp - IKKE et sted for salg.
Brug de kanaler/sites for dette.
HVEM = EDB forhandlere.
Avatar billede youcom.dk Nybegynder
27. februar 2002 - 17:34 #6
Gpa: Står der for det første ikke noget om i regelsættet, og for det andet, så er da de et spørgsmål om hjælp... blev oprettet på et tidspunkt hvor der ikke var åbne foretninger og de store salgssites (dba.dk og qxl.dk) havde ikke den del jeg søgte. DERFOR kan de kategoriceres som et spørgsmål om hjælp.. hjælp til location af en PC-komponent, oprettet i et Forum for IT-spørgsmål...

Med mindre jeg har misforstået så er Eksperten et sådan forum, og mit indlæg derfor 100% sagligt
Avatar billede youcom.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 15:06 #7
lukkes af migselv da der ikke kom en løsning