Avatar billede ldn Nybegynder
26. februar 2002 - 12:15 Der er 29 kommentarer

Logo søges

Hej
Da jeg sidder og er ved at opbygge en backpacker-portal, står jeg og mangler et flot logo.
Navnet er EXPLORINGWORLDS.COM
Logoet må gerne lede tankerne hen på backpacking - og det skal være svineflot!
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 12:16 #1
størrelse, farver osv.?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 12:17 #2
Backpacking.... hvad er det nu lige det er?! Jeg har fået salat til frokost...
Avatar billede ldn Nybegynder
26. februar 2002 - 12:19 #3
nonick > Lad det være op til dine æstetiske evner...
fastwrite > Backpacking er at rejse rundt i verden med en rygsæk sån kort sagt... Og hvad har det i øvrigt at gøre med din frokost???
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 12:19 #4
Hej...

Kan man se siden som det skal være på ??? sådan så man kan få det til at virke harmonisk med de eksisterende farver og design !.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 12:20 #5
fastwrite: "backpacking" - Hvad tror du? :o)
Avatar billede ldn Nybegynder
26. februar 2002 - 12:22 #6
tekniskdesigner > Det er egentlig planen at skabe designet ud fra logoet der gerne skulle være resultatet af dette spg...
Avatar billede cdc Novice
26. februar 2002 - 12:24 #7
fastwrite--> Rygsæk, interrail osv ovs...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 12:24 #8
Hej igen.

Oki er begyndt at kigge på det så 15 min så skulle der gerne være et resultat !.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 12:33 #9
Hej.

Det første udkast kan sæfølgelig arbejde videre på det vis det er noget i den rigtige retning !.

www.TekniskDesigner.dk/exploringworlds.gif

Vis du er intresseret i at bruge det vil jeg gerne vide det !.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede ldn Nybegynder
26. februar 2002 - 12:34 #10
teknisk > URL DØD!!!
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 12:35 #11
Hej.

Nej skulle bare lige først uploade det !.
så det skulle virke !.

Vh. T
Avatar billede ldn Nybegynder
26. februar 2002 - 12:36 #12
teknisk > Det er sgu ikke lige så elegant som jeg havde håbet på (no offense) - der skal helst være mere stil over det...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 12:38 #13
Hej.

Ved sq godt det ikke er elegant men du tror vist bare det er noget man gør på et minut og så er det, det ???

Jeg har lige lavet et udkast til dig vis det skal være noget i denne retning vil jeg godt lave mere ved det men gider ikke spilde min tid på at lave noget som du bare vil smide ud !.

Har sq også andet at lave en hjælpe dig !.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 12:44 #14
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 12:46 #15
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 12:50 #16
Hej nonick.

Hvor har de det billed af jorden fra ???

det er utrolig klart har ledt lidt men kan ikke rigtig
finde noget.

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 12:53 #17
Teknisk... Kan jeg sq ikke huske. Det er et jeg har brugt til textures i Bryce. Det er 100 år siden jeg har fået dte
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. februar 2002 - 12:53 #18
OK - nu ved jeg alt om backpacking. Grunden til min salat var en slags undskyldning for at jeg ikke vidste hvad backpacking var/er.

Men hvorfor er der ikke nogen billeder af en ung gut med en rygsæk, gerne med verden som baggrund?

Som logoerne er nu - dem jeg har set - siger det mig INTET om hvad det er - no offense.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 12:53 #19
Hej.

Oki så må jeg jo lede igen !.

Takker T/
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 13:00 #20
Avatar billede ldn Nybegynder
26. februar 2002 - 13:07 #21
nonick > Kunne godt tænke mig noget som i højere grad afspejler det som siden handler om. Måske lade en rygsæk, vandrestøvle, globus, vandrebylt eller noget indgå i logoet - og i øvrigt skal det ikke være et banner, men alm. logo....
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 13:11 #22
Hej nonick

Det billedet af jorden gider du ikke sende det uredigeret til mig ???

admin@tekniskdesigner.dk

Vh. Thomas Nielsen
www.Tekniskdesigner.dk
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 13:11 #23
Ahhh.. Oki...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
26. februar 2002 - 13:14 #24
Nonick

Takker

V/ T
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 17:27 #25
Teknisk... Jo og undskyld, men jeg har lige været på arbejde. Jeg sender med det samme.
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 17:30 #26
Min server er lige nede.. Kan ikke sende :(
Avatar billede uap Nybegynder
26. februar 2002 - 18:05 #27
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 20:48 #28
Avatar billede nonick Nybegynder
26. februar 2002 - 21:37 #29
hallo?