Avatar billede bone_head Nybegynder
26. februar 2002 - 11:33 Der er 1 løsning

Giver et GeForce4 mening på min PC?

Har i noget tid overvejet at smide et nyt grafikkort i min PC, nemlig et GeForce4 TI model (4400), jeg er dog lidt i tvivl om det er overkill med min PC!

Asus CUSL2 bundkort.
Intel PIII 733MHz (133MHz bus)
RAM: 256MB Apacher CL3.

Jeg havde desuden regnet med at smide en hurtigere PIII (omkring 1GHz) i sammen med.

Jeg er ikke interesseret i at købe en Athlon eller lign. da RAM simpelthen er for dyrt i øjeblikket (det venter jeg med til omkring sommeren), men en hurtigere PIII processor er nede i et ok prisleje for tiden.
Avatar billede moebius Nybegynder
26. februar 2002 - 12:07 #1
Det er ikke et overkill at sætte GF4 i din maskine, men du vil ikke få helt samme ydelse som en hurtigere maskine!

Konklusion: Det kan godt betale sig at købe et GF4 til din maskine!

Personligt ville jeg vælge ATI kort, men det må du om!