Avatar billede remo007 Nybegynder
26. februar 2002 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

print af webside.

Jeg er ved at bygge en side i asp

http://212.242.89.205/remo/

siden er bygget i tabeller og er langt fra færdig..

jeg vil gerne lave en funktion når jeg hendter min data i hvor, velkomst teksten står, er det kun det der bliver skrevet ud. jeg prøvet med der printede den hele websitet ud, men det er ikke meningen.

Mvh

Remo
Avatar billede boris Mester
26. februar 2002 - 11:02 #1
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener.
Hvis det gælder om at skrive en side ud til en printer, kunne du jo lade ASP'en skrive en ny side med enten Response.Write eller Response.Redirect og lade hovedet af det udskrevne indeholde:
<script>
document.onload = window.print();
</script>
Avatar billede boris Mester
26. februar 2002 - 11:03 #2
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener.
Det var ment som et svar, jeg prøver lige igen..
Hvis det gælder om at skrive en side ud til en printer, kunne du jo lade ASP'en skrive en ny side med enten Response.Write eller Response.Redirect og lade hovedet af det udskrevne indeholde:
<script>
document.onload = window.print();
</script>
Avatar billede remo007 Nybegynder
29. august 2002 - 07:52 #3
jeg lukker spørgsmålet, da jeg selv har fundet en løsning.