Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. februar 2002 - 20:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vælge styresystem!

Jeg har 98SE og XP, jeg havde problemer med 98SE og formaterede drevet hvor 98 lå på, (C Drevet) Som også var den aktive partition! Nu når jeg starter op, kommer den der menu IKKE, hvor jeg kan vælge om jeg vil i 98 eller XP, nu går den bare direkte i 98, HVORDAN Kan jeg få den OS(valg af styresystem) Menu frem igen?
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 20:09 #1
Højreklik på denne computer, vælg egenskaber, vælg avanceret og tryk start og genoprettelse. Det øverste punkt kan du vælge hvilke styresystemer der skal være ved opstart.
Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. februar 2002 - 20:11 #2
Mange TAK, men når jeg har højreklikket på Denne Computer kommer der jo egenskaber for system, der er der ikke noget der hedder Egenskaber?
Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. februar 2002 - 20:22 #3
Går din da ikke i egenskaber for system når du egenskaber på denne computer?
Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. februar 2002 - 20:31 #4
Jeg er jo forresten i 98SE hvis du troede jeg var i XP har du taget fejl :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. februar 2002 - 00:00 #5
Start på Win XP Cd'en og kør en repair af din installation. Når den spørger hvad den skal repair'e, vælg da boot og/eller opstartsfiler.
Hvis dette ikke hjælper, så installer win XP igen, og vælg den samme partition og det samme bibliotek at installere i. Du vil ikke miste nogen programmer på den måde og den vil automatisk genoprette bootmenuen.