Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
25. februar 2002 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Layer foran Flash...

Hej!

Er det muligt at placere et layer så det vises _foran_ en flash-film?

Hvis jeg prøver at placere et layer på min side, gemmes det bag flashfilmen...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
25. februar 2002 - 11:18 #1
Jeg ved ikke om det har nogen virkning - men har du prøvet at gøre din flashfilm transparent?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
25. februar 2002 - 11:18 #2
Eller prøv at placere din flash film i et layer for sig, og placerer dit andet layer foran.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. februar 2002 - 11:22 #3
Det kan lade sig gøre, men det er dybt besværligt. Som standard vil Flash ligesom formelementer og iframes altid have højeste z-index.

Nemmeste metode er at downloade scriptet her:

http://www.flashkit.com/tutorials/Tips_And_Techniques/Flash_an-Wouter-675/index.shtml

Det er egentligt ikke noget smukt eksempel, men det virker nogenlunde - Dog kun i Internet Explorer.

/Nikolaj
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
04. marts 2002 - 14:56 #4
Hmm.. Jeg kunne desværre ikke bruge det. Ellers tak.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. marts 2002 - 19:01 #5
Det er din eneste mulighed, så surt for dig.