Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:26 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

COMPAQ 2274

Jeg har en compaq 2274...350 mhz, pentium AMD-K6 3d-processer. Er der nogen der ved hvordan man kan få den til at smække en smule røv??? Har fået afvide at den ik er så god at clocke! Desuden har jeg også et problem med mit sis lydkort, det stopper tit når jeg spiller mp3èr osv...Der er 100 point til hver spørgsmål!
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:30 #1
Jeg har selv haft en k6 processor, og kan har faktisk ikke været glad for den, de kører dårligt og de er svære at clocke på grund af deres konstant høje temp.
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:31 #2
Angående dit lydkort skulle du nok prøve at starte med at finde nogle nye drivere.
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:31 #3
Kunne det så ikke hjælpe at smække en ordenlig køler i???? Hvis det kan gøre det, så gør jeg det sq gerne!
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:32 #4
måske hjælper det lidt på temperaturen, men jeg tror den er svær at få til at køre stabilt
Avatar billede -simon- Nybegynder
24. februar 2002 - 22:33 #5
jeg tror sku ikke du kan oc den, da biosen på en compaq er fuldstændig låst og der sidder heller ikke nogle switces på bundkortet
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:34 #6
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:35 #7
LYDKORT>> Har de nyeste drivere....Jeg tror sq ikke der er lavet flere!

Hmm....Tror sq jeg vil prøve at clocke den lidt alligevel....Ved du hvad for et program jeg skal bruge til det????
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:36 #8
Tag et kig på linket. :)
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:36 #9
hvad hedder dit lydkort præsist og hvad styresystem kører du med
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:42 #10
Fik sq ikke meget ud af linket!!!! Men kigger lige på mit lydkort!!!!
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:46 #11
Jeg køre med windows 98...men hvordan finder jeg ud af hvad mit lydkort hedder???
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:47 #12
Du kan jo se i papirerne som højst sandsynlig medfølgte. Ellers kan du måske se det i enhedshåndtering
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:51 #13
ES1869 Plug and Play AudioDrive....Der står sq ikke andet...Og fik heller ingen papirer med!
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:55 #14
http://www.esstech.com/techsupp/drivers.shtm#isa
prøv at hente dem. Er det kun når du hører mp3'er for så kan det være din mp3 afspiller, prøv at installer en anden. Ellers kan det underligt nok være din isa port som fejler, det har jeg været ude for før. prøv så at sætte kortet i en anden port.
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 22:58 #15
det kan selvfølgelig også være en fejl på kortet hvis den altid har gjordt det.
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:59 #16
Ludkortet er indbygget i bundkortet så det kan jeg jo ik!!! *gG* Og jeg har prøvet en del mp3 afspillere og der er ingen forskel og det er når jeg bruger wave den stopper!
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 23:01 #17
Så kan jeg ik hjælpe, andet end med at prøve en reinstallation af dit styresystem.
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 23:04 #18
Well....Jeg vil sq give dig point alligevel!!! Og jeg har prøvet at formatere og intallere windows mere ind 1000 gange!

Jeg prøver lige at indstallere driveren!!!!
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 23:06 #19
Ok, er det windows 98SE du har?
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 23:06 #20
NOPE!
Avatar billede guskii Nybegynder
24. februar 2002 - 23:08 #21
det kunne være en mulighed, det kører noget bedre. Men hvis man skal anskaffe sig det på lovlig hvis koster det jo :)