Avatar billede swam2k Nybegynder
24. februar 2002 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Intel Netport Express PRO

hejsa
Jeg har en print server af ovenstående model til at stå som jeg ikke kan komme i kontakt med.
En diagnose udskrift viste at den har smidt alt netværks opsætning.
Jeg går så ud fra at jeg kan komme i kontakt med den via et null modem kabel - men hvordan bærer jeg mig lige ad med det ?
Avatar billede rough Nybegynder
24. februar 2002 - 21:16 #1
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Product_Filter.asp?ProductID=277 her kan du downloade et program til at konf din print server
Avatar billede swam2k Nybegynder
25. februar 2002 - 20:21 #2
det har jeg så gjort - via det medfølgende software/bios har jeg også flashet enheden, men hvad nu ?
den dukker stadig ikke op i Intel Netport manageren, skal sætte min maskine til en bestemt IP klasse for at kunne se den eller hvordan ?
Avatar billede rough Nybegynder
02. marts 2002 - 17:23 #3
hvis du kan flashe netporten så kan du også se den ...
Avatar billede swam2k Nybegynder
02. marts 2002 - 18:41 #4
har selv fundet ud af det,
brugte arp kommando'en til det ..
Avatar billede swam2k Nybegynder
02. marts 2002 - 18:44 #5
og btw .. for at flash den brugte jeg et dos proggie der fulgte med (kan ikke lige huske navnet) men det flashet netport'en vhja. com porten - så heller på den måde kunne jeg finde IP'en - men arp fætteren virkede efter hensigten :-)