Avatar billede zaaaaa Nybegynder
23. februar 2002 - 17:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ADSL!

JEg har lige fået tilsendt mig Brugernavn og Password fra Tichali ADSL men der var ingen modem med er der nonge der kan sige mig hvornår det så plejer at komme når man har fået sit brugernavn osv....
Avatar billede invalid Nybegynder
23. februar 2002 - 17:53 #1
Du skal da enten have et modem eller en router for at for det til at virke. Du kommer da ik meget på internettet med bare et brugernavn og password.
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
23. februar 2002 - 17:54 #2
nej men jeg vil gerne vide hvornår man plejer at få det når man har fået pass...
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
23. februar 2002 - 17:55 #3
altså modemet og de andre tind altså dage??
Avatar billede zatter Nybegynder
23. februar 2002 - 17:56 #4
Der skulle ikke gå særlig længe men det er ny helt normalt at du får ip adresse og sådanne ting inden modem og hvad du ny ellers skal have af ting og sager!!!
Der skulle højest gå en uge ellers ville jeg kontakte dem!!!
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
23. februar 2002 - 17:57 #5
jeg har lige fået at vide at der går ca. 2-3 dage så skulle jeg ha det :)
Avatar billede zatter Nybegynder
23. februar 2002 - 17:59 #6
jep skal nok passe som jeg sagde højst en uge
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
23. februar 2002 - 18:01 #7
jeg er bare desperat efter at få det jeg kan ikke vente *GG*