Avatar billede nuck Nybegynder
23. februar 2002 - 17:08 Der er 4 kommentarer

Finde program ?

Hey
Jeg mangler et program som kan encode mpeg om til divx

Jeg brugte FlaskMPEG før men det går ned når jeg åbner filer nu!

Så jeg skal bruge et andet program som virker lige så godt.. Det skal nedsætte størrelsen på filen da min mpeg fil fylder 1000 gb nu *G*

Også skal den ikke smide for meget af i kvali

Jeg har prøvet virtueldub men det får den til at fylde 4 gange så meget :(

Håber nogen har et!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. februar 2002 - 17:27 #1
1000 gb?
har du så meget diskplads?
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
23. februar 2002 - 18:11 #2
Mega harddsik du har dude!!!!!!! . dyret!
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2002 - 15:37 #3
Prøv at ændre bitraten i Virtuel Dub. Klik på Video -> SBC Options -> Bitrate Calculator. Så kan du beregne den bedste bitrate til en bestemt størrelse.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:09 #4
Lukker du snart spørgsmålet?