Avatar billede cybermax Nybegynder
22. februar 2002 - 22:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Geforce 3 TI 200 får min pc til at gå i sort

Jeg har: Compaq Presario 700mhz Amd og 384mb ram.

Jeg har lige købt et Geforce 3... grafikkort og udskiftet det med mit gamle TNT2 ultra. Når jeg går ind i win98 går min pc i sort!? Der kan gå et par minutter før den gør det. Jeg har prøvet med nye drivere, men dette kan stadigvæk godt være problemet! HELP ME!!
Avatar billede rajczik Nybegynder
22. februar 2002 - 22:27 #1
Det kan vær Fordi at dit Nye grafikkort Kun kan Bruges til XP
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. februar 2002 - 22:28 #2
prøv at starte i VGA mode, smid de nye drivere ud, start PC igen og installer nye drivere, du kan finde de nyeste her http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
Avatar billede cybermax Nybegynder
22. februar 2002 - 22:30 #3
Sorry, men hvordan starter jeg i VGA mode?
Avatar billede cybermax Nybegynder
22. februar 2002 - 22:36 #4
Der står jo kun DETONATOR XP <-- drivers
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. februar 2002 - 22:50 #5
så vidt jeg kan se har jeg henvist dig til windows9x og
The drivers available here are NVIDIA reference drivers and are provided "as is" with NO TECHNICAL SUPPORT.  They do not contain OEM/manufacturer specific customizations that shipped with your NVIDIA video card. Please consult your board manufacturer or OEM for supported drivers.

Current Driver Downloads:
Windows® 95/98/Me

Tryk på F8 ligen inden windows starter og hold tasten nede indtil der kommer en menu, der kan du vælge VGA-mode
Avatar billede tumebone Nybegynder
23. februar 2002 - 16:46 #6
kan din compaq´s motherboard klare et så stot grafikkort???
Avatar billede cybermax Nybegynder
23. februar 2002 - 19:29 #7
Det er også det jeg begynder at tvivle på. jeg ville gerne flashe min bios, men jeg ved ikke noget om det...
Avatar billede cybermax Nybegynder
23. februar 2002 - 19:35 #8
RETAXES, du har ret der, jeg har bare nogle bedre drivere, et andet sted fra (og nyere)
Avatar billede disko Nybegynder
23. februar 2002 - 20:17 #9
Hvor mange watt er din strøm forsyning på?
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. februar 2002 - 20:20 #10
det er ikke altid lykken at bruge de nyeste drivere, specielt ikke hvis de ikke er godkendt af Microsoft!
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. februar 2002 - 20:22 #11
du skal kun opgradere din bios hvis den hjælper på problemet omkring grafikkortet, det kan du som regel få oplyst på den hjemmeside der har dit bundkort!
Avatar billede tumebone Nybegynder
23. februar 2002 - 22:53 #12
ring til compaq, de giver dig en ftp adresse også får du den nyeste bios, det er skide nemt
Avatar billede cybermax Nybegynder
24. februar 2002 - 14:56 #13
okay jeg prøver, jeg ved ikke hvor mang watt min strømforsyning er på, det finder jeg lige ud af