Avatar billede skrummel Nybegynder
22. februar 2002 - 19:05 Der er 11 kommentarer

Mystisk filer i Windows bibloteket

Hej
Jeg har nogen filer i Windows Bibloteket der bliver ved med at komme, er der nogen der kan fortælle mig hvor de stammer fra. Jeg plejer at slette dem ind imellem, men de kommer igen.
Filnavne er som følgende :

fffe3df:{5b1ddb85-059f-46c5-b140-ecd3ddaad910}

Avatar billede nonick Nybegynder
22. februar 2002 - 19:06 #1
Præøv at scanne for virus
Avatar billede skrummel Nybegynder
22. februar 2002 - 19:09 #2
Det er ikke virus, for så ville et være en som hverken Norton eller Mcafee kender noget til.............så jeg er 100 % sikker på det ikke er virus, også fordi jeg får dem selvom jeg har geninstallert mange gange.
Jeg tror det er noget software som jeg bruger men min kammerat ikke bruger, for hans har aldrig de filer
Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
22. februar 2002 - 19:14 #3
det ligner noget sessid fra win registreringsdatabasen, men hvor de kommer fra ved jeg intet om :(
Avatar billede skrummel Nybegynder
22. februar 2002 - 19:16 #4
Den kan lave over 50 nye filer på en god dag, med samme udformning
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
22. februar 2002 - 19:18 #5
I win98 har jeg også haft en masse af dem, men ved ikke hvad de er til.

Min far har en ældre maskine med win95, uden internet, der er de også, så det er ikke noget der rigtig kan forbindes med internettet.
Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
22. februar 2002 - 19:28 #6
prøv at køre et diagnose program (tror jeg nok det hedder) over alle dine programmer, så kan du se om der er et program der laver filerne og hvis det er tilfældet så hvilket program det er !
Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
22. februar 2002 - 19:28 #7
hvad fylder filerne egentlig ?????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. februar 2002 - 19:36 #8
det er en feature i office, der hedder fastfind (ff) der laver filerne! find fastfind.exe (hedder noget lignende) og zip den evt. så slipper i for filerne!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2002 - 20:12 #9
slet hurtig søgning fra C:\WINDOWS\Menuen Start\Programmer\Start - så slipper du for de filer :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juli 2002 - 21:35 #10
LUKKetid!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:16 #11
lukketid?!