Avatar billede netfreak13 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:15 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

SoA vs *DarksideBrothers*

Hjææælp... Nu er der kamp mellem SoA og *DarksideBrothers*.... Hvordan kommer jeg til at se den kamp???
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:16 #1
DEN kamp vil jeg også gerne se !
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:18 #2
SoA vinder helt klart !
Avatar billede eflow Nybegynder
21. februar 2002 - 20:18 #3
sådan her såmænd:
http://boomtown.net/soa/
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:19 #4
Men hvor ved du det fra ?
Altså, at de skal spille ???
Avatar billede jonas- Nybegynder
21. februar 2002 - 20:20 #5
Ej, helt ærligt! sidder man så og kigger på at der er nogle andre der spiller computer?? er det fedt?
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:21 #6
SoA Danmarks bedste cs klan ! det er da fedt !
Avatar billede jonas- Nybegynder
21. februar 2002 - 20:22 #7
weeeeeeee ja!! Totalt. Hvor lang tid varer en counterstrikekamp?
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:22 #8
Det kommer jo an på, hvordan de nu spiller !
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:28 #9
Det har jeg fået at vide af en ven..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. februar 2002 - 20:53 #10
Hvor sørensen finder man den server IP henne af???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. februar 2002 - 20:54 #11
Det er sgu da først d 3/3 ???
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:54 #12
Nikolajdu> hvad mener du ???
Avatar billede wize Nybegynder
21. februar 2002 - 20:57 #13
hey den kamp skal jeg se..... jeg har spillet mod SoA før. og føj det var ikke nogen sjov omgang... de er fandeme endnu bedere over LAN.
Avatar billede eflow Nybegynder
21. februar 2002 - 21:01 #14
wize>> hæh, jah soa er slemme, har engang fået tæsk af animus, soa har jo et par spillere derfra....hæh....til et lan, vi blev tæsket 2 gange, den første var en 2on3 og den anden var en 3on3 *s* vi fik mega bank de er ikke sjawe ;o(
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2002 - 22:00 #15
wize + eflow> var det ikke sjovt??? Hvorfor spiller i så Counter Strike?
Det er kun et computerspil og computerspil er lig med sjov :)
Avatar billede eflow Nybegynder
21. februar 2002 - 22:34 #16
john>> jow det var sjovt, glemte jeg nok at skrive....hæh...vi sad også og kiggede lidt skærme men vi fik kun ca. 10 runder anyway ;o)

vi spillede mod: Arch_angel (eller hvad han nu hedder), han er for syg med en awp, scout wahtso ever....
så spillede vi mod...magoo, han er sej nok....
så spillede vi mod ukullele, flinker fyr... hæh....bare surt der står TNT i nakken på ham, han har sq tatoo's over det hele, ser lidt farlig ud, men er helt flink.....han er vist bare en gamer, måtte hjælpe ham med at få hans mail til at spille pga. outlook ;o) nå men nok om det.... *s*