Avatar billede jadebob Nybegynder
21. februar 2002 - 12:51 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Ram blokke

Kan man se på en ram blok, hvor mange mb det er og kan man se ome det er (pc1oo) O.S.v
Avatar billede mufboy Nybegynder
21. februar 2002 - 12:56 #1
Det skulle vel stå på den om det er pc100 eller ddr??
Avatar billede sunep Nybegynder
21. februar 2002 - 13:02 #2
Kan du ikke bare prøve at sætte det i din computer og se hvad der sker. og bare rolig du kan ikke komme til at sætte ddr ram i et bundkort til sdram... og omvendt da de ikke har samme størrelse fysisk
Avatar billede jimse Nybegynder
21. februar 2002 - 13:03 #3
Desærre er det sådan at på mange typer ram er der ingen der har gjort sig den ulejlighed at skrive nogen som helst oplysninger.
Avatar billede jadebob Nybegynder
21. februar 2002 - 13:05 #4
Så jeg skal bare prøve at sætte dem i, oder was?
Avatar billede moern Nybegynder
21. februar 2002 - 13:07 #5
Det skulle gerne stå på blokken hvor mange mb det er på og vilken producent det er..!
Avatar billede moern Nybegynder
21. februar 2002 - 13:08 #6
Mener ikke der står noget om pc100..
Avatar billede pilfinger Nybegynder
21. februar 2002 - 13:08 #7
Det kan man godt det kommer an på hvor mange chips der sidder på  er der c a 8 på så er det sikker en 128  en du kan oxo se  det når du booter din maskine op hvor mange ram den har.
Avatar billede jadebob Nybegynder
21. februar 2002 - 13:08 #8
Okay, vil i alle sammen ikke dele point?
Avatar billede moern Nybegynder
21. februar 2002 - 13:12 #9
HeHe.. Nej jeg vil da have dem alle :o) nej det er sku da i orden.. op til dig :o)
Avatar billede jadebob Nybegynder
21. februar 2002 - 13:12 #10
Jeg acceptere bare dem der har lavet et svar......