Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
22. maj 2000 - 21:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb af skærm

Er der en fra Roskilde eller omegn der har en skærm og/eller et dobbelt skærmkort til salg.

Skal bruge skærmkortet for at få brug for skærm.

rimelig pris forventes
Avatar billede harboe Nybegynder
22. maj 2000 - 22:16 #1
jeg har et TLF-nummer til dig på en gut i KBH der måske har noget du kan bruge !

send en mail til mig!

line.martin@private.dk
Avatar billede harboe Nybegynder
22. maj 2000 - 22:18 #2
ps. jeg ved ikke hvad der er for noget han har men han sagde for en uge siden at han skal ha' ny skærm og derfor vil af med den har nu..... så der er da en mulighed.
Avatar billede morten_b Nybegynder
23. maj 2000 - 10:38 #3
Hvad er et "dobbelt skærmkort" - bare nysgerrig.
Jeg har et skærmkort liggende derhjemme, men jeg tror ikke det er noget du gider have...
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
23. maj 2000 - 16:28 #4
der er et skærmkort der kan køre to skærme på en gang så ens muligheder for at køre to pgr. på samme til og kunne bruge dem begge. Musen følger med oger på en skærm hvis du trækker langt nok over mod den skærm du vil bruge (det kom vist til at lyde indviklet.... det er det egentligt ikke.) det vil sige..... du kan bruge en mus på to skærme.

håber du fanger hvad jeg mener... *S*
Avatar billede friiser Nybegynder
24. maj 2000 - 07:32 #5
Et godt bud kunne være at gå ind på http://www.bidlet.dk

Der kan du altid finde nogle gode nye produkter til en billig pris :)