Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
20. februar 2002 - 07:55 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Knapper til e-handel

Hej jeg skal bruge en forholdsvis lille knap hvor der står 'Tilføj' eller 'Føj til kurv' eller noget i den retning, samt en lignende knap (gerne lidt større) hvor der står 'Vis indkøbskurv' eller 'Vis kurv'.

Kom med et par forslag, så vil jeg blive glad! =O)
Avatar billede muddi Praktikant
20. februar 2002 - 08:03 #1
Ønsker du selv at lave dem eller vil du have os andre til at lave dem for dig?

/Muddi
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
20. februar 2002 - 08:04 #2
Det ville jo være fint hvis I kunne lave dem for mig... =O) Der kan godt blive tale om lidt flere point hvis de bliver rigtig go'e
Avatar billede muddi Praktikant
20. februar 2002 - 08:23 #3
Hmm... Jeg er desværre ikke hjemme lige nu, så jeg kan desværre ikke ordne det for dig før i aften engang!

/Muddi
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
20. februar 2002 - 08:24 #4
Øv jeg skulle ellers snart bruge dem... Men jeg kan godt vente
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 08:27 #5
thomas_larsen> Vi skal lave noget til dig for point, som du så vil bruge i en kommerciel løsning? Hmmmm.....

Du kan få knappen for 60 kr + moms :)
Avatar billede muddi Praktikant
20. februar 2002 - 08:29 #6
Hvilke farver vil du have dem i? Har du nogen ideer? Har du nogen andre knapper i din e-handel, som de skal matche?

/Muddi
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
20. februar 2002 - 08:42 #7
Muddi-> Bagrundsfarven er #3399CC. Derudover findes farverne #336699 og #CC3300. Teksten er hvid... Man skal ikke være i tvivl om at de betyder at man kan tilføje en vare til kurven, ellers har jeg ikke rigtig nogen forslag...
Avatar billede muddi Praktikant
20. februar 2002 - 08:50 #8
Jamen det lyder ikke så svært. Jeg skal nok kigge på det når jeg kommer hjem.
Har du noget af sitet liggende på en server et eller andet sted sådan så det er muligt at få et preview og måske en smule inspiration :o)
Hvis ikke går jeg bare i gang når jeg kommer hjem!

/Muddi
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
20. februar 2002 - 08:52 #9
Netop det jeg er i gang med ligger ikke ude på serveren endnu, men adressen er http://www.praestbromaskiner.dk så kan du i hvert fald se farver og opbygning
Avatar billede qzar Nybegynder
20. februar 2002 - 12:50 #10
HMM......LÆS HJEMMESIDE: OVER 30 FORHANDLERE FORDELT OVER HELE LANDET!
DET HER SPØRGSMÅL SKAL OVER PÅ SHARKS! HVIS I HJÆLPER HAM HER BEVISER I AT I INGEN RESPEKT HAR FOR DEM DER RENT FAKTISK LEVER AF DEN SLAGS!
Avatar billede lee Nybegynder
20. februar 2002 - 14:56 #11
thomas_larsen>> hvordan kan det være at du ikke betaler dig fra sådan en opgave ???
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
20. februar 2002 - 15:04 #12
Det kunne jeg selvfølgelig også, men jeg havde egentlig planer om selv at lave det. Problemet er bare at jeg er lidt tør for ideer til hvordan det skulle se ud, så derfor håbede jeg at jeg kunne få lidt hjælp herinde
Avatar billede cotus Nybegynder
20. februar 2002 - 15:10 #13
Det tager sq ikk altverdens tid... prøver, hvis jeg lige får tid! ;-)

/cotus
Avatar billede cotus Nybegynder
20. februar 2002 - 15:17 #14
Avatar billede lee Nybegynder
20. februar 2002 - 15:20 #15
Jeg spørger dig da der er hæftig debat herinde omkring alle de firmaer der fejlagtigt tror at ekspertens brugere er maskiner der gladeligt laver alt ganske gratis.
Avatar billede cotus Nybegynder
20. februar 2002 - 15:26 #16
Ha, ha... jeg har altså aldrig set en traktor-e-eshop.... he, he...

/cotus
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 15:41 #17
thomas_larsen>>
tror der skal lidt mere til end en indkøskurv til en traktor &:-D

mvh.
http://www.questis.dk
Avatar billede lee Nybegynder
20. februar 2002 - 15:47 #18
hæhæ ;)
Avatar billede cotus Nybegynder
20. februar 2002 - 16:23 #19
Enig....

/cotus
Avatar billede cotus Nybegynder
20. februar 2002 - 20:59 #20
Bliver det til noget?

/cotus
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
21. februar 2002 - 08:57 #21
muddi>> Har du fået lavet noget?
Avatar billede thomas_larsen Nybegynder
21. februar 2002 - 13:27 #22
COTUS>> Jeg vil gerne bruge dine billeder. Du må lige lave et svar hvis du vil ha point
Avatar billede muddi Praktikant
21. februar 2002 - 16:38 #23
Sorry - jeg troede du kunne bruge Cotus' knapper... De er jo pæne nok! *g*

/Muddi
Avatar billede cotus Nybegynder
21. februar 2002 - 20:10 #24
Oki...

/cotus