Avatar billede morten2 Nybegynder
19. februar 2002 - 23:15 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

Godt program til voice chat

Jeg leder efter et godt program til voice chat.
Det gør ikke noget det bruger meget båndbrede bare lydkvaliteten er god. Jeg har prøvet netmeting men jeg synes lydkvaliteten er for dårlig.
Er der nogen der kender et godt program?
Avatar billede hyperactive Nybegynder
19. februar 2002 - 23:16 #1
Hvad med ICQ????
Avatar billede cygnet Praktikant
19. februar 2002 - 23:18 #2
paltalk - er helt sikker tdet bedste.
Avatar billede morten2 Nybegynder
19. februar 2002 - 23:18 #3
Jeg har hørt at icq indeholder fejl der gør at folk kan hacke sig ind på ens computer :-(
Avatar billede morten2 Nybegynder
19. februar 2002 - 23:19 #4
Jeg har også prøvet paltalk - det er godt men der er alt for mange reklamer og licens betingelserne er tåbelige. Man kan ikke købe det men skal betale abbonoment.
Avatar billede -simon- Nybegynder
19. februar 2002 - 23:25 #5
yahoo-talk eller sådan noget, kan downloades på www.yahoo.com
Avatar billede hyperactive Nybegynder
19. februar 2002 - 23:26 #6
Brug ICQ sammen med en firewall, så skulle det ikke være noget problem.... Jeg bruger BitDefender Professional.... Kører perfekt!
Avatar billede -simon- Nybegynder
19. februar 2002 - 23:27 #7
det hedder yahoo instant messenger
Avatar billede cygnet Praktikant
19. februar 2002 - 23:29 #8
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. februar 2002 - 23:34 #9
paltalk til flere... til bare 2, er jeg på buddytalk (tag selv .com efter navnene)
Avatar billede krofar Nybegynder
20. februar 2002 - 02:14 #10
Avatar billede 1003 Nybegynder
20. februar 2002 - 08:00 #11
Det findes mange godeprogrammer til dette, men disse her har jeg haft gode oplevelser med ( ikke de vilde forsinkelser )
Media ring talk : http://scripts.soundblaster.com/registereddownload/welcome.asp?Prodname=5
paltalk: http://www.paltalk.com/paltalk2/index.html
sonera voice chat: http://www.live.sonera.com/clients/VoiceChat11_eng.exe
Hvis du vil bruge eks. ICQ kan du hente en accelerator her: http://www.smartalec2000.com/pcxl4000extreme.shtml
Avatar billede morten2 Nybegynder
20. februar 2002 - 20:00 #12
Tusinde tak for alle svarene.

Jeg har instaleret buddytalk og det virker perfekt!
Kanon lydkvalitet og næsten ingen delay.
Og så er det tilmed gratis og uden popup reklamer.

annikadk: kan du ikke lige poste et svar så jeg kan give dig pointene.
Avatar billede morten2 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:10 #13
hmm annikadk melder sig ikke så jeg fordeler pointene ligeligt på dem der har svaret.