Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
18. februar 2002 - 17:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diablo2

hejza...
Nu er det sådan at jeg købt diablo 2 og jeg har indtastet min fætters cd-key fordi jeg ikke kunne finde min ejen.
Men nu har jeg den her i hånden og jeg kunne godt tænke mig at spille sammen med min fætter, så jeg skal intaste den cd-key jeg har.

Mit spørgsmål lyder: Hvor kan jeg finde en cd-key changer til diablo 2???
Avatar billede -simon- Nybegynder
18. februar 2002 - 17:53 #1
gem din charector og reninstaller
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
18. februar 2002 - 18:08 #2
det var ikke hvad jeg spurgte om!!

Det ved jeg og det gør jeg også hvis der ikke er nogen som kommer med et link!!
Avatar billede Peter Praktikant
18. februar 2002 - 18:14 #3
søg i registreringsdatabasen efter diablo og slet nøglen der hvor den står. Du kan også søge efter din fætters nøgle.
Avatar billede quiz-deltager Nybegynder
19. februar 2002 - 13:20 #4
Det var stadig ikke det jeg spurgte om!!

Jeg ville bare høre om der fantes en cd-key changer??
det er der åbentbart ikke for ellers havde der været flere svar..
så nu trækker jeg spørgsmålet tilbage
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2002 - 13:22 #5
Prøv at læse reglerne her på eksperten igennem en gang til...
Avatar billede -simon- Nybegynder
21. februar 2002 - 16:44 #6
er det så svært at reinstallere ??? *s*