Avatar billede duracell Nybegynder
18. februar 2002 - 10:28 Der er 4 kommentarer

ligesom commander.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en hjemmeside med film, den måde det skulle ske på er at når man trykker på en filmfil så pupper Windows commander op ligesom hvis i kender edonkey.
Hvis i ikke kender edonkey så ved jeg ikke hvordan jeg så skal forklare det.
Håber i gør det.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. februar 2002 - 10:45 #1
windows commander, tænker du så på norton klonen??
Avatar billede duracell Nybegynder
18. februar 2002 - 10:50 #2
det er et program så man downloade ting fra folk bare man har login og password.
Avatar billede emileej Nybegynder
18. februar 2002 - 11:05 #3
Den slags laves ved at programmet har een eller anden fil assiciation med IE i registreringsdatabasen - hvis windows commander understøtter det, så må det ligge på deres side...
Avatar billede hathor Nybegynder
18. februar 2002 - 11:56 #4
ah ja, norton commander fra de gode gamle dos dage .. Jeg kan huske da jeg fik version 5.0 .. :-)))))))

Det var tider med totalt nørderi .. man ensede ikke andet end computeren. Det var feeeeeeee. :-)))))