Avatar billede sb Nybegynder
17. februar 2002 - 17:31 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Online kalender

Findes der ikke en enkel kalender online? Jeg har ikke brug for alt mulig planlægningsfis og funktioner for at registrere fødselsdagen til min fætters hamster.

Alt jeg har brug for, er en enkelt kalender, hvor jeg kan se datoer et godt stykke frem i tid.
Avatar billede grinderslev Praktikant
17. februar 2002 - 17:33 #1
Avatar billede sb Nybegynder
17. februar 2002 - 17:37 #2
grinderslev> Tak for tipset. Men jeg har ikke brug for en kalender på min egen hjemmeside. Jeg ønsker link til en website, hvor jeg f.eks. kan vælge Juni måned 2005, og så få frem en kalender for denne måned
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2002 - 17:40 #3
www.activeserverpages.dk kan du finde en evighedskalender med en føds'dags-database tilknyttet
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. februar 2002 - 17:41 #4
På groupcare kan du orette et forum.. Der får du så en kalender med.. Alle dine venner kan så melde sig til og så kan i have en kalender sammen.. Der får du også en chat, forum, udvekslingssted for filer, mulighed for nydhedsbrev mm. Og det hele er gratis... Se på www.groupcare.dk

Er det sådan en du søger??

/Nicklas B.
Avatar billede cortina Nybegynder
17. februar 2002 - 18:16 #5
kan du ikke bruge den som er i windows??

Bare dobbelklik på uret!!

Du kan jo bare lade være med at trykke ok for at ændre den aktuelle tid!!

Den bruger jeg ihvertfald tit!!

Cortina