Avatar billede oeffen Nybegynder
17. februar 2002 - 04:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GeForce3 TI 200

Da jeg for nyligt har købt et Creative GeForce3 TI 200 har jeg (under alle former for windows) oplevet et sandt mareridt da jeg ikke kan køre 3d spil. Lyden bliver "grumset" og dybden i billedet forsvinder. Er der nogen der har erfaring med dette??? PT køre jeg Win XP på en AMD K2 450 MHz maskine med 256 ram samt et Creative Soundblaster 1024 Live.

MVH

Oeffen
Avatar billede swordcat Nybegynder
17. februar 2002 - 13:38 #1
Har du downloadet de nyeste driver......hvis ikke så prøv at downloade dem, det vil kunne hjælpe dig :O)
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
17. februar 2002 - 13:45 #2
Win XP på en kun 450 mHz er ikke så godt til spil. Hvis du skal køre spil ordentligt så brug Win 98. Bruger selv Win 2000 på en 667 mHz. Har dog XP, men bruger det aldrig til spil.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
18. februar 2002 - 09:45 #3
Installer på ny dine direct x drivere, det skulle vidst løse problemet, desuden skal du lige sikre dig at du ikke blot bruger windows egne drivere, men rent faktisk de der fulgte med til dit kort.

Desuden er det min overbevisning at win2k performance problemer kun meget sjælendt kan siges at skyldes mhz det er mere udbredt et spørgsmål om ram!
Avatar billede oeffen Nybegynder
19. februar 2002 - 10:50 #4
Tusinde tak for Jeres svar, specielt til m-koldsgaard der fik sat nogle tanker frem. Jeg har nu været inde i både bios msconfig samt administrations mappen og lukke alt unødvendig kørsel af proces og driver som er default og dette virkede. Kan nu igen køre (om end ikke i de højeste opløsninger) i både software, open gl og 3dhardware uden problemer.

mvh

Oeffen