Avatar billede tiny_thim Nybegynder
15. februar 2002 - 17:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket Grafikkort ???

Hvilket af disse 2 grafikkort ville i vælge til en spille-computer og hvorfor ville i vælge netop det kort:
Asus Geforce 3 TI200 Pure 64 MB DDR RAM
eller
ATI Radeon 8500 64 MB DDR RAM
???
Avatar billede moern Nybegynder
15. februar 2002 - 17:26 #1
ATI Redeon 8500 helt klart.. Grafikken skulle være meget bedere i diverse spil end den er i Geforce3 TI200 men hvis vi begynder og snakke om Geforce3 TI500 så er det helt noget andet,,, men tjek evt. www.hol.dk for at finde tests af de 2 kort..!!
Avatar billede moern Nybegynder
15. februar 2002 - 17:26 #2
Og det var et svar... Men du er dog lidt nærrig med de point.!!
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
15. februar 2002 - 17:30 #3
Grunden til at jeg er nærig er simpelthen at jeg gerne vil spare på den til en dag hvor jeg har et stort problem og derfor skal give mange point :-)
Tak for dit svar
Avatar billede moern Nybegynder
15. februar 2002 - 17:35 #4
:o) det er helt i orden...