Avatar billede karmark Nybegynder
15. februar 2002 - 16:50 Der er 3 kommentarer

Audio Engine???

Jeg har et spørgsmål angående Mac's håndtering af Logic.
Ved forskellige opgaver sker følgende:

ASIO:
System overload
The Audio Engine not able to process all required data in time
(-10011)

Jeg har masser af Ram og CPU'en ser ikke ud til at arbejde hårdt. Jeg køre 2* 500 Mhtz og har 768 mb ram

Spørgsmålet er derfor
Er det en konflikt i programmerne? (det burde det ikke være da det kørte upåklageligt på min gamle mac.)

Er der nogen der har prøvet det samme og eller bare har løsningen?

på forhånd tak
Karmark
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. februar 2002 - 17:19 #1
Prøv at installere ATTO ExpressPro-Tools.

Link: http://www.attotech.com/software/index.html

/per
Avatar billede karmark Nybegynder
15. februar 2002 - 18:39 #2
fint fint....
og gøre hvad....?

jeg har kigget lidt på dvs. sites og fundet det kunne være en versionskonflikt...
har netop købt et nyt motu lydkort....det er nok det...
men hvad gør ATTO E-Tools?
men tak for svaret
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. februar 2002 - 19:39 #3
Det var en franskmand, der anbefalede det til et tilsvarende problem.

/per