Avatar billede gimdner Nybegynder
14. februar 2002 - 16:11 Der er 12 kommentarer

Logo til hardball team

Vi kunne godt bruge et logo til vores team. Det må gerne udformes som et våbenskjold, hvor bogstaverne T og M indgår. Ligeledes, skal det helst laves i psd format. Logoet skal både til hp og til tryk, så det må gerne have en ret stor størrelse. Alle kanter må gerne være skarpe, og farverne skal holdes i blålige nuancer, ikke noget skrigende :o) Vi vælger blandt de indsendte forslag, og giver pointene til det vi finder bedst.
Avatar billede nonick Nybegynder
14. februar 2002 - 16:42 #1
http://www.eksperten.dk/spm/165701 <--- Lee har da givet dig et perfekt logo!
Avatar billede gimdner Nybegynder
14. februar 2002 - 16:51 #2
Ja, det var ok. Det var bare ikke alle på holdet der kunne lide det. De fadede kanter og sigtekornet var et problem. Bogstavernes udformning var rigtigt gode.
Avatar billede lee Nybegynder
14. februar 2002 - 16:54 #3
hmmm... du kunne ha sendt mig en mail, så vi kunne lave det om i kunne ønske ...
Avatar billede lee Nybegynder
14. februar 2002 - 17:05 #4
http://www.leenet.dk/eksperten/banner/hardteam.htm

hvad er det med det sigtekorn ?

og det der er fadet ?
Avatar billede gimdner Nybegynder
14. februar 2002 - 17:12 #5
Jamen, hvis vi vil have et nyt logo, må vi vel selv om det? Det forslag var udemærket, men når nu der var folk fra vores team som ikke kunne li det, er det vel logisk at vi prøver at finde et andet?

Men hvis du gider/har lyst må du gerne prøve at rette det til for os. Kanterne på våbenskjoldet er faded, hvilket vil sige de er uskarpe. Vi vil gerne have så de står skarpt ligesom fx sigtekornet. Desuden ønsker vi at sigtekornet skal fjernes helt.

Hvis du har mulighed for det, vil jeg meget gerne hvis du kan sende mig logo'et i psd format, sådan at jeg selv kan fylde baggrundsfarve i
Avatar billede lee Nybegynder
14. februar 2002 - 17:23 #6
jajo sådan var det da heller ikke ment!

http://www.leenet.dk/eksperten/banner/hardteam.htm

spurgte af ren og skær grafisk interesse... det er der da vel ikke noget galt i!
Avatar billede lee Nybegynder
14. februar 2002 - 17:44 #7
nå du efter den smørre du der fik smidt efter mig har jeg slet ikke lyst til at lave et ny logo til jer :(
Avatar billede gimdner Nybegynder
14. februar 2002 - 18:53 #8
mit var jo heller ikke ment på den måde :) men jeg følte bare at vi ikke måtte kassere dit forslag... allright, godt ord igen :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 11:13 #9
Lee - faktisk ret pænt logo, men jeg kan godt følge teamet, især hvis det også skal trykkes på trøjer.. Til skærmbrug er logoet flot. Bruger du photoshop, Lee? Hvad har ud ellers brugt af programmer til logoet? Illustrator?

får I brug for tryk til trøjer, så send lige en mail, så kan jeg finde en pris til jer (trøje + tryk.. billigere end du tror)
-fastwrite
Avatar billede gimdner Nybegynder
15. februar 2002 - 12:52 #10
Er der slet ikke andre som vil prøve at lave et logo til os? :)
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. februar 2002 - 19:40 #11
jo jeg vil da gerne !!!
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. februar 2002 - 19:41 #12
fang mig på MSN mit msn mail er xpmobil@msn.com