Avatar billede tuxen Nybegynder
14. februar 2002 - 13:33 Der er 1 løsning

Expert Konsulent til BizTalk Server mangles !

Er du expert i Microsoft Biztalk, så er det her du kan få lov at præge din økonomiske situation i den positive og meget belønnende retning.

Jeg står med en stor opg. til et mellemstort firma, der ønsker implementering af BizTalk til en række opgaver de skal have løst.
hvis du virkelig kan dit kram, er kommunikativ og præsentabel, så tilbyder jeg et freelancejob med aflønning per time basis.

Når først opgaven er igangsat, er det muligt for dig som udvikler at løse den hjemmefra, såfremt du besidder en nogenlunde forbindelse helst med fast IP.

Hvis du er interesseret i at høre mere om jobbet, så kontakt Tuxen - Data Att. Thue Tuxen på e-mail tuxen@esynergy.dk

Skriv lidt om dig selv, hvad du har prøvet vedr. Biztalk, samt et telefonnummer og tidspunkt jeg kan kontakte dig.

M.v.h Thue Tuxen
Avatar billede tuxen Nybegynder
10. december 2002 - 23:30 #1
wagga