Avatar billede moonie Nybegynder
13. februar 2002 - 19:09 Der er 7 kommentarer

hvor man man få fat i Redhat

Hej,

er der nogen der kan sige mig hvor jeg kan få fat i Redhat - linux...

og om man skal betale noget for den...
Avatar billede kaviar Nybegynder
13. februar 2002 - 19:16 #1
Den er ganske gratis og kan hentes fra diverse ftp-servere.
Den kan hentes her fra redhat's egen ftp:
ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/7.2/en/
Avatar billede henrik_ffc Nybegynder
13. februar 2002 - 20:27 #2
Eller købes (BILLIGT) på www.linuxpusher.dk
Avatar billede sune_posselt Nybegynder
13. februar 2002 - 20:44 #3
Hvis du vil downloade den vil jeg nok foreslå at du downloader den fra sunsite.dk, da det vil gå _betydeligt_ hurtigere. Adressen er da: ftp://sunsite.dk/disk4/redhat/7.2/en/iso/i386

Mvh.
Sune
Avatar billede hemning Nybegynder
18. februar 2002 - 04:14 #4
Jeg vil foreslå dig at vælge Mandrake i stedet for! Du kan downloade den på http://www.linux-mandrake.com/en/ftp.php3 eller køb den billigt på www.linuxpusher.dk . Med venlig hilsen Henning Lund
Avatar billede acid-head Nybegynder
19. februar 2002 - 12:59 #5
Jeg vil ligesom hemning anbefale dig at downloade/købe den nye Mandrake Linux... Jeg har rodet både med Redhat og Mandrake, og jeg kan virkelig godt lide Mandrake... Den er brugervenlig, nem at sætte på, meget nem at installere osv... =) - Det passer virkelig når folk skriver at den er nemmere at have med at gøre end Windows!

- Hvis din internet-linie ikke er så hurtig (ADSL/ISDN), ville jeg nok købe den hos www.linuxpusher.dk - Det har jeg selv gjort, og det er virkelig billigt... Jeg gav 20 kr. pr. CD, og det er nok lige til at komme over?! - Har du en hurtig linie kan du selvfølgelig også bare downloade den... =)
Avatar billede acid-head Nybegynder
19. februar 2002 - 13:00 #6
nem at sætte OP - Det var det der skulle stå! *G*
Avatar billede hemning Nybegynder
19. februar 2002 - 15:49 #7
Jeg har indenfor Linux arbejdet med "SuSE Linux", "Red Hat Linux" og "Linux Mandrake". Jeg vil også give "acid-head" ret i at "Linux Mandrake" er den mest brugervenlige! Og det både hvad angår installation og brug! Ud over det, ser Mandrake også superflot ud ;o) Hvis du beslutter dig for at købe "Linux Mandrake" bør du lige nu få fat i "Linux-Mandrake 8.1 GPL version", da 8.2 stadig kun er i Beta-stadiet! Hilsen Henning