Avatar billede dpe Nybegynder
13. februar 2002 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ny pantone frave i eps fil i Adope Illustrator

Jeg har en eps fil i Adope Illustrator som jeg skal have givet en anden farve. Det skal være en pantonefarve og jeg kan kun se at jeg har mulighed for at vælge SMYC, HSB eller RGB. HJLÆP - hvad gør jeg?
Avatar billede spe Nybegynder
13. februar 2002 - 13:03 #1
Du finder Swatch libraries frem her finder du pantonefarverne.
Avatar billede Jman Praktikant
13. februar 2002 - 13:04 #2
I Window/swatch libraries burde du kunne finde din pantonefarve
Avatar billede spe Nybegynder
13. februar 2002 - 13:06 #3
Swatch libraries finder du i window-menuen
Avatar billede dpe Nybegynder
13. februar 2002 - 13:07 #4
Hej spe!

Hvordan siger du jeg finder det - p.t. har jeg Adobe Illustrator på MAC, men jeg har som sagt også adgang til en arbejdsstadion med Win2000

Mvh.

dpe
Avatar billede Jman Praktikant
13. februar 2002 - 13:11 #5
det ligger i topmenuen under window/
Avatar billede spe Nybegynder
13. februar 2002 - 13:14 #6
Som superior skriver menuen window-Swatch Libraries-pantone
Avatar billede dpe Nybegynder
13. februar 2002 - 13:14 #7
Tusind tak for hjælpen - problemet er løst - I er bare for gode!
Avatar billede spe Nybegynder
13. februar 2002 - 13:16 #8
Du får en ny palette frem der indeholder den type pantonefarver du valgte fra Swatch Libraries. Når du skal bruge en pantone farve finder du den i paletten. Når du har brugt en eller flere pantonefarver i et objekt så lægger pantonefarven sig ind i din egentlige Swatch-palette og kan bruges herfra til de næste objekter der skal have samme farve.