Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 18:33 Der er 21 kommentarer

Søger skribenter

Vi er en nystartet siden, som søger skribenter - du skal være "ung" (Og hvad der menes med det? Bare opfør dig "ungt"! :-D) Du skal ikke have nogen videgående uddannelse inden for at sætte kommaer, bare du har gåpå-mod og skrivelyst.

Du skal skrive om musik-nyheder, som kan interessere unge - altså pop, dance, m.v.

Da siden skal til at starte, vil du hurtigt blive integreret, som en del af teamet - men der er desværre ingen belønning udover en stor tak fra vores og alle brugernes side. Og så kommer netop DIT budskab ud til alle vores brugere.

Der er IKKE tale om en subnet/geosites-side, for vi har skaffet et domæne (www.musik-info.dk), og vi er i forhandlinger med en mulig sponsor til et webhotel, som er 100% stabilt!

Mvh.
Berget & Brorsen
www.musik-info.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 18:46 #1
"Der er IKKE tale om en subnet/geosites-side," > Hmm... siden viderestiller til friserverplads.dk - personligt ville jeg foretrække geocities. De er i det mindste stabile.
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 18:50 #2
"...med en mulig sponsor til et webhotel, som er 100% stabilt"
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 19:01 #3
At I har "investeret" i et domain siger ikke en daddel. De kan fåes for 70 kr., inkl. forward.
Hvis I derimod havde betalt webhotel selv (i stedet for at haste ud og finde sponsor, hvilket BTW er praktisk talt umuligt uden fornuftig strategi eller gode statistikker at fremvise), så havde jeg været imponeret. Nu tænker jeg bare: "Endnu en af dem".

Og så irriterer det mig til stadighed at se navnet Berget under flere og flere brugernavne. Men den tur har vi jo været igennem en del gange.
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 19:06 #4
Ejj... gider ikke at snakke om det i ENDNU en tråd.. HAR snakket med admin, som sagde god for min løsning...

Og så: Vi har fået at vide, af en fra TalkActive.dk, flg.:

"Det er et fint projekt. Jeres krav er overkommelige og I finder nemt en sponsor."

Men han ville ikke selv sponsore siden, af andre årsager!

Så jeg tror helt klart på noget...

/Jacob Berget
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 19:12 #5
Lad os se:
  * www.talkactive.dk virker ikke.
  * talkactive.dk virker heller ikke.
  * www.talkative.dk virker heller ikke.
Har du skrevet forkert, eller skal jeg stole endnu mindre på noget af det lort du lukker ud?
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 19:17 #6
Ja, jeg ville da blive meget glad for, hvis du stolede på mig; og jeg mente http://www.talkative.dk/... en vis Henrik Olesen!

/Jacob Berget
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 19:19 #7
Og nu, hvor du starter md den grove tone: Så mener jeg, at det er typer som dig der ødelægger Eksperten... i spolerer folks spørgsmål, og kommer helt væk fra emnet! Ret så irriterrende!

/Jacob Berget
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 20:02 #8
Tjaeh. Som sagt, talkative virker heller ikke.
Min grove tone kommer udelukkende af, at jeg er dybt irriteret på folk som dig, der skider på eksperten.dk's princip, og opretter den ene bruger efter den anden. Behøver jeg nævne andet end Donald Duck Club?
Avatar billede eflow Nybegynder
12. februar 2002 - 20:43 #9
berget>> n0mality ødelægger der ikke noget, det er folk som dig der ødelægger det, helt ærligt hvor man brugere har du/haft herinde ? har du ikke snart jubelæum ?
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 22:14 #10
n0rmality>> Ja, du behøver at nævne andet end "Donald Duck Club"! Og lad mig tage en parralel ting, som selvfølgelig er i et vis målestokforhold: En mand kører for hurtigt - han får en bøde, og bliver registreret hos Politiet - skal han hænges op på det, hvis han har fået sin straf, og snakket med politiet om det?

I denne sammenhæng, har jeg overtrådt Eksperten's regler, og jeg har snakket med "Politiet" (Admin), om det...

/Jacob Berget
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 22:16 #11
Jacob : Det sagde du også du havde sidste gang vi "snakkede". Jeg gider ikke høre på dine lamme undskyldninger mere.
Avatar billede cdc Novice
13. februar 2002 - 00:07 #12
Hvad er dette så, din kollega ?

http://www.eksperten.dk/spm/171814

/cdc
Avatar billede berget-studios Nybegynder
13. februar 2002 - 09:10 #13
Åh nej, for fand*** da også... få Admin til at tjekke vores IP'er, hvis i ikke tror mig.

Her: Mig, Jacob Berget
Der: Bror S Skardhamar

Han er en god net-ven, i kan evt. se hans side på www.biggel.com, og jeg har fortalt ham om projektet - så lavede han et logo, og jeg bad ham rette noget, og så blev vi i tvivl om hvilket logo der var pænest! Og så har har åbenbart sat det til vurdering her på Eksperten!

/Jacob Berget
Avatar billede cdc Novice
13. februar 2002 - 09:12 #14
Berget-> jeg spørger bare, det virkede underligt........

/cdc
Avatar billede berget-studios Nybegynder
13. februar 2002 - 21:52 #15
Ja, men nu melder jeg mig sq ud af Eksperten... gider ikke det her lort mere!!!

Farvel...
Avatar billede eflow Nybegynder
13. februar 2002 - 22:51 #16
mange tak!
Avatar billede cdc Novice
13. februar 2002 - 22:55 #17
så blev han sur........
Avatar billede eflow Nybegynder
13. februar 2002 - 22:57 #18
hæh, jah, men når han har 100000000 mill. brugere herinde, så er det jo ikke fedt for os andre vel, han får 300 point hver dag ved at oprette en ny bruger vi andre får 5, wow the world make sense AGAIN (*NOT*)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. februar 2002 - 04:25 #19
fuck hvor er i latterlige..... i er sq for sten.... er du der stadig berget? :D
Avatar billede aceofspair Nybegynder
26. februar 2002 - 16:24 #20
Jeg vil give Nemo ret...
I er for meget...

Berget, jeg håber at du er der...
Jeg vil gerne være med til at skrive, og hvis der evt. skulle blive nogle progr. opgaver er jeg der også
Avatar billede kac Nybegynder
15. marts 2002 - 17:08 #21
Hold da op hvor tonerne kører højt herinde. Man skulle næsten tro at det var en børnehave! Hvis jeg ikke vidste bedre så skulle man tro at det drejede sig om penge og ikke bare nogle latterlige point. Man siger godt nok at kvinder er nogle frygtelige kværulanter, men efter at have læst adskillige spørgsmål herinde så er jeg da godt nok kommet i tvivl. Jeg troede at dette var et sted hvor man hjalp hinanden og ikke et sted hvor man kom af med sit sure undertøj! men gang på gang ser jeg folk blive høvlet ned og det kan da ikke være rigtigt??? Eller kan det??
Bare en lille opsang fra en meget chokeret pige fra Midtjylland:-)