Avatar billede berget-studios Nybegynder
10. februar 2002 - 21:37 Der er 2 kommentarer

Søger investor

Vi søger en/flere sponsor(e), som er villige til at være med til, at starte en side fra bunden, og vi kan derfor ikke love noget specifikt besøgstal.

Det vi skal bruge, er en økonomisk støtte, som indebærer følgende:
·    .dk domæne
·    Web-hotel med min. 50 Mb serverplads
·    Uendeligt antal e-mail-adresser, eks.: navn@domæne.dk

Det som De/I får ud af dette sponsorskab, er flg.:
·    Ét styk banner på alle sider!
·    Op til 5 liniers tekst-reklame i regelmæssigt Nyhedsbrev.
·    ”Hosted by”

Desuden vil man få reklame gennem siden, i form af De/I vil stå bag en side fra starten.

Hvis De/I ønsker at høre mere om projektet, bedes De/I at kontakte os på e-mail-adressen: berget@raptus.dk. Vi kan af naturlige årsager ikke fortælle mere om projektet eller navnet her, da det skal holdes hemmeligt indtil promoveringen.

Mvh.
Brorsen & Berget
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2002 - 07:08 #1
Kunne du ikke snart beslutte dig for hvad din bruger skal hedde? En snyder herinde kan nok ikke forvente meget hjælp/tillid med sponsorat :P
Avatar billede berget-studios Nybegynder
11. februar 2002 - 09:33 #2
Jeg gider ikke at høre mere om det der... kontakt admin, for ham har jeg selv snaket om, og han sagde OK for at slette min(e) bruger(e), og oprette én ny... og nu gider jeg altså ikke have tråden ødelagt af det her!

Mvh.
Jacob Berget