Avatar billede zred Nybegynder
10. februar 2002 - 16:49 Der er 22 kommentarer

Google.com

Nogle der ved hvorfor at jeg ikke kan åbne google.com??

der kommer en popup - internet explorer kunne ikke åbne søgesiden...

jeg har en ven der heller ikk kan gå ind på google.com jubii osv...

hvordan ka ndet være?

og hvordan løser jeg det?
Avatar billede fangel Nybegynder
10. februar 2002 - 16:53 #1
prøv at gå ind på Yahoo, lav en søgning, så gå ned i bunden af siden og tryk på "samme søgning på Google" det hjalp for mig
Avatar billede resten Nybegynder
10. februar 2002 - 16:56 #2
Jeg har dog ingen problemer.
http://www.google.com/
Avatar billede zred Nybegynder
10. februar 2002 - 16:58 #3
nop..
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
10. februar 2002 - 16:58 #4
jeg kan heller ikke søge på google.com men godt på av.com og alle de andre er deres server mon blevet HACKET!
Avatar billede zred Nybegynder
10. februar 2002 - 16:59 #5
strange..
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 16:59 #6
Her kører det som smurt i oma.. Ingen probs :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 17:00 #7
I kan vel bare søge sådan : http://dk.google.yahoo.com/bin/query_dk?p=test
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. februar 2002 - 17:02 #8
Der er vist forskellige IP-er på google.com og www.google.com - Prøv begge
Avatar billede zred Nybegynder
10. februar 2002 - 17:03 #9
den duer heller ik runeevers
Avatar billede zred Nybegynder
10. februar 2002 - 17:04 #10
indstallerer internet explorer igen??..
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 17:22 #11
Ehmn, nok et tand for overilet.. Har også selv oplevet at enkelte sider var nede hos mig, selvom andre godt kunne se dem.
Avatar billede zred Nybegynder
10. februar 2002 - 17:27 #12
hvad fanden ska jheg så gøre?
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2002 - 18:18 #13
Vente tålmodigt, og i mellemtiden bruge en anden søgemaskine :-D
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2002 - 19:58 #14
Det her er måske "gamle" nyheder, men jeg har først opdaget det idag. Prøv at kigge på www.google.com, klik på "Language Tools" eller på dansk "Sprog Værktøjer", og kig lidt på de forskellige sprog som kan vælges. Her finder man bl.a. spændende sprog som "Elmer Fudd", "Bork, bork, bork!", "Hacker" og "Svine Latin".

Om det er med vilje eller om Goggle har haft besøg af hackere kan jeg ikke sige, men sjovt er det ihvertfald...

(læst på www.geforce.dk)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. februar 2002 - 21:24 #15
Det kan være at google har bannet din IP adresse. Dette kan ske hvis en bruger fra din IP adresse har har brugt et værktøj til at kontrollere placering i google for mange søgeord. Disse værktøjer belaster googles servere meget med søgninger, det ikke tjeneer googles formål, derfor er google begyndt at banne de IP adresser, hvorfra de modtager mange forespørgsler på kort tid, da dette er en signatur på automatiske søgeordskontrol.
Hvis du har en dynamisk tildelt IP adresse, kan en anden bruger fra denne adresse have brugt et sådant værktøj.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. februar 2002 - 21:27 #16
John_Stigers> Det er helt med vilje fra googles side, du vil også se af google jævnligt skifter toplogo. I øjeblikket er det grundet vinter olympiaden
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2002 - 21:42 #17
bufferzone> ok - egentligt ret sjovt :)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
10. februar 2002 - 22:17 #18
Avatar billede trismegistos Nybegynder
10. februar 2002 - 22:18 #19
lol
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2002 - 06:25 #20
syns nu stadig det vildeste er at den kan snakke esperanto - der er sq ikk mere end 10 mennesker eller sådan noget i verden der kan tale det, men google er jo selvfølgelig oss udviket af et universitit (eller tar jeg helt fejl??)
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. februar 2002 - 11:21 #21
Der er flere end som så der taler esperanto - der er nok flere end antallet af folk der taler som Elmer Fjot...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede trismegistos Nybegynder
11. februar 2002 - 17:33 #22
Og hvor mange taler h4(k3r.......?