Avatar billede jant Nybegynder
10. februar 2002 - 12:17 Der er 1 kommentar

Load style sheet efter skærmopløsning...

Styrning af en hjemmesides udseende.
Jeg vil have hjælp til at lave et lille stykke JavaScript, som kan bestemme en besøgenes skærmopløsning, samt at indlæse et dertil passende casade style sheet.

Det må være noget i retning af følgende :

if (window.screen.width == 1280) {window.document.location='1280/index.html'}

som jo godt nok undersøger skærmopløsningen, men viderestiller til et andet dokument, hvor scriptet blot skal indlæse et css, som passer til opløsning 1280.
Scriptet skal således ligger i begyndelsen af html-koden.
Avatar billede jant Nybegynder
10. februar 2002 - 12:23 #1
Jeg kan ikke rigtig afgøre om mit problem er helt klart, så jeg forklare lidt videre : hvert enkelt html-kode indeholder et lille stykke script, som undersøger den besøgenes skærmopløsning, og derefter vælger et passende css.