Avatar billede bartafterdark Nybegynder
04. februar 2002 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webdesign

Mangler Info om webdesign.

Uddannelse, Gerne en som er webdesigner.
Hvis i kan hjæpe, vil jeg være meget Glad
Avatar billede keysersoze Guru
04. februar 2002 - 16:55 #1
hvad vil du vide?
Avatar billede chr_so Nybegynder
04. februar 2002 - 16:56 #2
Prøv http://www.medieskolen.dk - digital mediauddannelsen
(har selv gået der - fedt sted....)
Christian
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
04. februar 2002 - 17:28 #3
hmm...
Gerne alt det du ved.
*GG*
Avatar billede keysersoze Guru
04. februar 2002 - 17:48 #4
det er jo et vidt begreb...
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
04. februar 2002 - 18:10 #5
Hvor lang tid tager det ens uddannelse og hvor kan man få den ?
Avatar billede keysersoze Guru
04. februar 2002 - 18:28 #6
den tager 2 år

jeg ved ikke præcis hvor den efterhånden kan tages da jeg har hørt lidt om at enkelte er lukket pga store problemer... men det bedste råd jeg kan give dig er at sige, at hvis du vil have noget som helst ud af det, så er det reelt kun IMMA i Nakskov der er værd at tænke på i denne sammenhæng... der er så stor forskel på specielt niveauet at dette er det eneste rigtige sted!

IMMA's side er lidt diskutabel mht design, men lidt info kan du i hvert fald få her; www.imma.dk