Avatar billede egobent Nybegynder
03. februar 2002 - 17:55 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Nvidia Geforce2 MX/MX400 drivers

Hello, jeg har lige nogle problemer med mit grafikkort, jeg fandt nogle nye drivere fra nvidia der hedder:
Win2K-XP_23.11
men den laver noget crap med runtime DLL når den starter op og jeg kan heller ikk få mit tv out til at virke da de filer der ligger på cd'en ikke dur til XP eller fordi de filer jeg fandt hos Nvidia ikk er de rigtige, hvilke filer er de bedste at bruge til XP, hvordan fjerner jeg de gamle og erstatter dem med de nye og får mit tv-out til at virke.

Tak på forhånd!
Avatar billede maxium Novice
03. februar 2002 - 17:58 #1
Avatar billede egobent Nybegynder
03. februar 2002 - 17:59 #2
ja der har jeg oz selv været inde, læs spg :)
Avatar billede ymmot Nybegynder
03. februar 2002 - 18:09 #3
Der er mange der har problemer med Nvidia grafikkort - søg på Nvidia og se alle dem som har skrevet - nogen kører med den ene driver andre med den anden - jeg har en der hedder 27,10 Beta - som virker på min computer - men læs alle indlæg før du installerer - DET er for dårligt at Nvidia ikke har lavet en der duer på deres skærmkort - de er ikke signeret. God fornøjelse
Avatar billede egobent Nybegynder
03. februar 2002 - 18:13 #4
tak, nu fik jeg windows til selv at finde en og den ser ud til at virke, men hvordan er det lige man aktivere TV-out! Det aner jeg nemlig ikk for det er 1000 år siden jeg sidst har brugt det!
Avatar billede egobent Nybegynder
03. februar 2002 - 18:14 #5
og hvis i vil ha point skal i skrive svar, ikk kommentare.
Avatar billede carstengp Nybegynder
03. februar 2002 - 18:24 #6
Du skal ind i kontrol panelet under skærm/indstillinger/avanceret
Avatar billede carstengp Nybegynder
03. februar 2002 - 18:25 #7
-Og så vist nok outputenheder :-)
Avatar billede karlslund Nybegynder
03. februar 2002 - 18:38 #8
Bemærk lige at kortet skal detecte at du har noget tilsluttet TV-out FØR du kan skifte over på TV-out.

Det kan lede til problemer hvis du kører signalet via en større forstærker, da de også har en tendens til at ville detecte om noget er tilsluttet. Så vil begge parter stå og vente på at der bliver sluttet noget til (ikke smart)

Du gør det under Display Properties, Advanced.
Avatar billede bjarneadsl Nybegynder
03. februar 2002 - 19:31 #9
Der er lige kommet drivere der heder 23-12. XP finder den selv i Windows update. Det har løst alle mine problemer
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. februar 2002 - 19:36 #10
start i VGA mode ved under start at trykke på F8 og holde den nede til der kommer en liste med forskellige muligheder, her vælger du VGA mode.

Inde i Windows kan du fjerne driverne, når du genstarter finder den selv de drivere der passer.

Der fra kan du eksperimentere med andre drivere.

Jeg bruger selv Nvidia 23.11 uden problemer.
Avatar billede egobent Nybegynder
03. februar 2002 - 20:38 #11
carsten kom først og det virkede, men i andre får oz lige lidt af kagen for jeres indlæg. TAK PEOPLE!
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. februar 2002 - 00:16 #12
tak for points!

www.fotx.net/retaxes